Betere hardware
Dat is dus de grootste misverstand ooit, hardwarematig zijn de producten van apple niet anders, apple is groot geworden(op 'pc' gebied) nadat men overstapte op intel-chips welke exact dezelfde architectuur hebben als windows machines, het zijn exact dezelfde machines, hardwarematig.
Mensen DENKEN alleen dat ze beter spul krijgen omdat het duurder is, terwijl in de praktijk alleen het scherm meestal(!) wat beter is en je eigenlijk vooral het (mooie) ontwerp betaald.
OS hoeven we niet op in te gaan, want dat is niet vergelijkbaar en dat is niet waarvoor je betaald als je een dergelijk apparaat aanschaft. Windows blijft overigens ook even snel, het zijn 3e partijsoftware welke je windows-laptop traag maakt.
Mijn gaastra pitching valt overigens erg mee, een ieder zal ik moeten toegeven, wanneer men mijn post-historie bekijkt, ik vooral meer adviseer dan dat ik spam. Waar men zich beter aan kan irriteren zijn mensen die kwakkeloos hun eigen kite aanprijzen. Ik sta enthousiast achter het merk, maar zal nooit kwakkeloos een jekyll aanraden voor iemand die die-hard freestyler wordt. Ik reageer in dit topic omdat ik de Vegas altijd ee nfijne kite heb gevonden:)