Board kwijt Bloemendaal-Ijmuiden

broekielq

Geen avatar

Berichten: 4
Juli 31, 2012, 15:52:27
edit2Rapporteer  
Besten Mensen
Ik ben mijn board gisteren kwijt geraakt bij Bloemendaal. Het gaat om een liquid force influence 2011. Mocht iemand hem gezien hebben heel graag een berichtje naar pagroele at gmail punt com. (naam en tel stonden ook op het board) Alvast bedankt
p.s Uiteraard vinders presentje voor diegene
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #1 Juli 31, 2012, 15:58:19
edit2Rapporteer  
Heey, Lullig dat je je boardje verloren bent!
Maar is dit nou al je 2de boardje in 2 maanden??

Wil me niet teveel mee bemoeien, maar hoe kan het dat je hem kwijt geraakt bent?
broekielq

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #2 Juli 31, 2012, 17:33:56
edit2Rapporteer  
tja ben vorig jaar board kwijtgeraakt (nog steeds niet terug), deze was daarvoor in de plaats. Maar 2 in 2 maanden nee gelukkig niet.

Hoe ik hem kwijt ben geraakt. Je bent lekker aan het varen, eindelijk na veel oefenen, lukken veel dingen, super blij!  upwind varen om naar huis te gaan, toen ging het mis. Lag voorbij laatste bank, was aan het bodydraggen naar me board zag hem kon niet meer dan 20m van me af zijn. Maar goed donkere wolken kwamen eraan en toen kon ik hem niet meer zien/vinden. Nog ff bodydraggend rond gekeken maar de donkere wolken (front) plus veranderende wind en flagen, was de keus snel gemaakt om naar het strand te gaan en spullen op te ruimen zeker voor het onzekere. Langer willen zoeken (lopend) maar bliksem was al op zee te zien dus...
jantjuuh

Berichten: 570
Logs: 0 | 586 uur
Antwoord #3 Juli 31, 2012, 22:03:25
edit2Rapporteer  
Okee verstandig om terug naar het strand te gaan met bliksem op komst inderdaad...
Had de vorige datum verkeerd gelezen, was idd een post uit 2011 Smiley Hopen dat je boardje terug wordt gevonden!
broekielq

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #4 Augustus 01, 2012, 08:43:32
edit2Rapporteer  
thanks
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.