scheur in kite board!

jerdewit

Augustus 15, 2012, 15:10:33
edit2Rapporteer  
Vandaag aan de wadden kant op Ameland over een stalen paal gevaren. Resultaat dikke scheur van 30cm en 0.5 cm diep.
Gelukkig geen scheur in mijn ribben.

Weet iemand een goed adresje dit te repareren? Of gewoon zelf doen?
Btw die stalen staaf zit in beton en os om netten aanvast te maken. Hier zat geen geen betonning op helaas.

Gr
jerdewit

Antwoord #1 Augustus 15, 2012, 15:13:56
edit2Rapporteer  
Foto
Mitchel_12000

Antwoord #2 Augustus 15, 2012, 15:36:08
edit2Rapporteer  
zo hey, dat is een beste jaap. Ik weet niet of dit nog wel op een goede manier te fixen is, al wordt uit de foto niet echt duidelijk hoe diep die kras/scheur gaat. Heb je misschien een foto van het hele boardje om het beter in te schatten?

Lekker link trouwens, zo'n stalen pijp onder water.
Jeffro

Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #3 Augustus 15, 2012, 18:04:51
edit2Rapporteer  
Je zou 'm vol kunnen butten met epoxy en daarna de foil weer op z'n plek plakken....weet niet of de foil nog een beetje oké is?
mocem

Antwoord #4 Augustus 15, 2012, 18:34:51
edit2Rapporteer  
Ik zou een betere foto maken en die naar Versus mailen. Die hebben er genoeg ervaring mee.
Kamo

Antwoord #5 Augustus 15, 2012, 21:10:15
edit2Rapporteer  
Kan gefixed, kom maar door!
geloof68

Antwoord #6 Augustus 15, 2012, 22:12:23
edit2Rapporteer  
Ligt er ook aan hoe oud je boardje is en wat een professionele reparatie zou kosten. Ik heb ooit een 1 * 2 cm deuk aan zijkant opgevuld met epoxy en die reparatie heeft het goed gehouden. Bij zo'n lange kras over de lengte , zal de epoxy hoogstwaarschijnlijk in stukjes breken door het doorveren van het boardje na een sprong.
Jeffro

Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #7 Augustus 15, 2012, 22:38:37
edit2Rapporteer  
Ligt er ook aan hoe oud je boardje is en wat een professionele reparatie zou kosten. Ik heb ooit een 1 * 2 cm deuk aan zijkant opgevuld met epoxy en die reparatie heeft het goed gehouden. Bij zo'n lange kras over de lengte , zal de epoxy hoogstwaarschijnlijk in stukjes breken door het doorveren van het boardje na een sprong.

Om dat te voorkomen kan je een papje maken van epoxy en lange glasvezels: de vezels zorgen voor een flinke verbetering in sterkte & stijfheid. Daarbij ligt het er ook aan wat voor epoxy je pakt en hoe je deze uithardt (in de oven of niet).
jerdewit

Antwoord #8 Augustus 16, 2012, 09:24:06
edit2Rapporteer  
Ik stuur een foto op als ik thuis ben. Zal wel vast het zout er uit spoelen?.
Misschien kan de reisverzekering nog wat?

Gr Jeroen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.