Waar morgen (zondag 2 september) voor beginner oefenen in de omgeving van Amste?

clairen

Geen avatar

September 01, 2012, 14:30:13
edit2Rapporteer  
Goedemiddag allemaal,

Ik hab na mijn eerste lessen mijn materiaal aangeschaft en wou morgen het eens allemaal rustig uitproberen. Ben dus een beginner, welke spot raden jullie aan in de omgeving van Amsterdam?

Dank!
Nanou

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 September 01, 2012, 15:10:09
edit2Rapporteer  
Schellinkhout. Maar geen idee of er wind staat denk het niet! wind is even over!
markde3

Geen avatar

Antwoord #2 September 01, 2012, 19:11:53
edit2Rapporteer  
welkom!

ik heb ook net mijn spullen gekocht en zit ook te wachten op een mooi windje om te oefenen. Ik heb mijn lessen gehad op Schellinkhout en dat is wel een mooie plek om te oefenen. Voor morgen geven ze alleen niet zo veel wind op helaas!

Zelf kom ik ook uit Amsterdam.

Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #3 September 01, 2012, 19:32:52
edit2Rapporteer  
Morgen ziet eruit als een low wind sessie ja. Noorden is wel wat beter, en sowieso aan de kust blijven.

Ik ga heel misschien Oostvoorne proberen, maar kijk eerst naar de actuele windmetingen. 
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.