Jeffro
Logs: 0 | 724 uur
|
Probeer een beetje te poppen, toe-side varen, downloopjes, springen m.b.v. je kite, aerial transition, backroll's, frontroll's....genoeg te doen hoor
|
|
|
Nijlpaard.
|
Probeer een beetje te poppen, toe-side varen, downloopjes, springen m.b.v. je kite, aerial transition, backroll's, frontroll's....genoeg te doen hoor wat is poppen? en toe-side varen? downloopjes? aerial transition backroll en frontrolls? back roll en front roll weet k wel maar word je dan ook n beetje de lucht in getrokken door je kite zodat je back/frontroll makkelijker gaat of niet?
|
|
|
BdB
|
Zoek die termen ff op bij you tube en dan zie je wat er bedoeld word. Succes ermee
|
|
|
|
Nijlpaard.
|
Zoek die termen ff op bij you tube en dan zie je wat er bedoeld word. Succes ermee
yup al gedaan! ik zal ze proberen.. :s goede site! bedankt! [edit] berichten samengevoegd, probeer dat voortaan zelf via de "bewerken" knop
|
|
|
|
Nijlpaard.
|
pff... ik ga kijken...... :S best eng zon eerste truckje xd
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll
|
|
|
Nijlpaard.
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll gisteren nog wezen kiten! varen heb ik al wel onder de knie ik heb gepopt, load n pop en transitions helemaal gelukt alleen dat springen niet hoog hoor.. ik heb nog een back roll geprobeert.. lukt bijna,, mn kite viel! t gaat goed zo!
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll vrijdag op de brouwersdam nog even mogen ervaren, en dan ben je toch blij met zo'n impactvest haha
|
|
|
Nijlpaard.
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll vrijdag op de brouwersdam nog even mogen ervaren, en dan ben je toch blij met zo'n impactvest haha tjohh jerry ik geloof dat die golven sirieus iets van 3 meter hoog was en bijna windkracht 6 7?!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll gisteren nog wezen kiten! varen heb ik al wel onder de knie ik heb gepopt, load n pop en transitions helemaal gelukt alleen dat springen niet hoog hoor.. ik heb nog een back roll geprobeert.. lukt bijna,, mn kite viel! t gaat goed zo! Nouja let erop dat je de bar recht houdt tijdens de backroll, en pas insturen als je bijna rond bent. In mijn ogen trouwens de eerste echte trick die je als beginner kan maken
|
|
|
Nijlpaard.
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll gisteren nog wezen kiten! varen heb ik al wel onder de knie ik heb gepopt, load n pop en transitions helemaal gelukt alleen dat springen niet hoog hoor.. ik heb nog een back roll geprobeert.. lukt bijna,, mn kite viel! t gaat goed zo! Nouja let erop dat je de bar recht houdt tijdens de backroll, en pas insturen als je bijna rond bent. In mijn ogen trouwens de eerste echte trick die je als beginner kan maken oke dankjewel! ja ik vind dat ook een echte trick!
|
|
|
Jeffro
|
Probeer nou eerst eens dat varen echt onder de knie te krijgen, inclusief toeside, poppen, springen en keren eventueel met downloop... aan de andere kant is het wel een goede les als je de kite per ongeluk in een loop stuurt tijdens een backroll vrijdag op de brouwersdam nog even mogen ervaren, en dan ben je toch blij met zo'n impactvest haha Had jij toevallig een paarse rebel en stond je bij 't paviljoen de kous?
|
|
|
|
Jeffro
|
Nee ik was bezig met een wit/blauwe rebel. Wel in de poel bij de kous.
Dan verwar ik je met iemand anders die ook 'n impactvest had & 'n Rebel @ de Kous
|
|
|
jerryvanrhee
Logs: 0 | 270 uur
|
Nee ik was bezig met een wit/blauwe rebel. Wel in de poel bij de kous.
Dan verwar ik je met iemand anders die ook 'n impactvest had & 'n Rebel @ de Kous geeft niet, gebeurt me wel vaker
|
|
|