ica84
Geen avatar
|
hey merel
ik ben van plan om morgen middag na het werk te gaan dus als je zin en tijd hebt?!? er zijn zoiezo altijd wel mensen aanwezig
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
volgens mij niet hoor in ieder geval niet volgens windfinder en windguru
|
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
hmm tja je hebt helemaal gelijk, ik kijk eigenlijk nooit naar de superforecast maar voor de kom maakt dit nog niet zo heel veel uit al moet ie niet veel verder draaien.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hmm tja je hebt helemaal gelijk, ik kijk eigenlijk nooit naar de superforecast maar voor de kom maakt dit nog niet zo heel veel uit al moet ie niet veel verder draaien.
! Al zit je in een kom, de wind is bij een paar graden aflandig door de duinen en gebouwen al zo vlagerig dat fatsoenlijk varen echt een uitdaging wordt. Dat gezegd laatst heeft iemand ook met aflandig daar gevaren, kite over het strand de zee in gewaaid
|
|
|
jorandb
Logs: 0 | 106 uur
|
als de voorspellingen voor donderdag zo blijven ga ik eind van de middag gelijk uit me werk ( rond een uurtje of half 5)
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik en mijn maatje gaan het vanmiddag rond 15 uur proberen op de motor. Hopelijk trekt de wind iets aan en anders met de 14m kiten.
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
Ik en mijn maatje gaan het vanmiddag rond 15 uur proberen op de motor. Hopelijk trekt de wind iets aan en anders met de 14m kiten.
Jij hebt zeker de voorgaande berichten in dit topic niet gelezen.....
|
|
|
Merijnhe
Logs: 0 | 12 uur
|
Ik ga donderdag voor het eerst naar Kijkduin / Zandmotor met een kitemaatje. Gaan er redelijk op tijd heen en van plan redelijk wat uurtjes door te brengen. Ik ben donderdag met North Rebels in de weer, waarschijnlijk de 12m gezien de windvoorspelling. Laat maar weten als je concreter wilt afspreken. Anders natuurlijk gewoon erheen gaan en zien wel. Groeten, Merijn
|
|
|
Merel
Geen avatar
|
Hi! Ik denk dat ik vandaag aan het eind van de middag te gaan, rond een uutje of 5 wil gaan kiten... Hoop dat er genoeg wind is... Iemand van plan om vandaag ook te gaan??? Bedankt voor jullie tips Groetjs!
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
hey Merel, ik sla hem vandaag over moet werken en heb niet zo'n zin in een regen sessie. morgen ben ik zeer waarschijnlijk wel van de partij ben heel de dag vrij.
|
|
|
Merel
Geen avatar
|
Hi Ja ik kijk nog even, Morgen en van het weekend gaat waarschijnlijk niet lukken. Hoop dat we volgende week keer kunnen!
|
|
|
ica84
Geen avatar
|
volgende week lijkt me erg gezellig maar dan moet je wel naar sharm el sheihk egypte komen
|
|
|
|
alexander1965
Logs: 0 | 4 uur
|
Gisteren een supersessie gehad vanaf 15 uur tot ongeveer half 8. In de regen gelopen naar de motor en bij starten heerlijk zonnetje en redelijke wind. Was niet te druk en we waren heerlijk verdeeld over de motor dus ruimte om te springen. En ja had de discussie gelezen. Alleen ter plekke kan het anders zijn. Ik en mijn maatje gaan het vanmiddag rond 15 uur proberen op de motor. Hopelijk trekt de wind iets aan en anders met de 14m kiten.
Jij hebt zeker de voorgaande berichten in dit topic niet gelezen.....
|
|
|
Merel
Geen avatar
|
Vandaag gaat het m niet meer worden denk ik.. niet genoeg wind...
Iemand voor volgende week al plannen??? Ik zou maandag middag&avond, dinsdag morgen en woensdag avond kunnen...
Groetjes!
|
|
|
|
Merel
Geen avatar
|
Hallo!
heeft er iemand plannen om te gaan kiten in Kijkduin voor komende week???
Iemand zin om af te spreken??\
Groetjes, Merel!
|
|
|
|
Robin73
Logs: 0 | 176 uur
|
Als het waait ben ik vrijdag middag daar te vinden. Weet alleen nog niet ofmik voor het poeltje of de golven ga.
|
|
|
|
|
|