Mitchel_12000
|
Sinds een aantal maanden heb ik een Cabrinha IDS barretje uit 2010. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo enthousiast ben over één aspect van deze bar. Ik vind het plastic omhulsel wat om de depowerlijn en de safety lijns zit erg onprettig in gebruik. Reden is dat je tijdens het sturen niet of nauwelijks met je power kan spelen, wat bij mij al een paar keer heeft geleid tot het crashen van mijn kite omdat ik niet op tijd kon poweren of depoweren omdat de bar bleef hangen. Voor de rest vind ik deze bar echter erg prettig. Aangezien ik niet of nauwelijks unhooked dingen doe heb ik geen leash nodig met dit systeem, verder ligt hij lekker in de hand en heeft hij een goed werkende quickrelease. Vandaar dat ik er aan zit te denken om het onderdeel wat me niet bevalt te vervangen voor een normale depowerlijn.
Ik zou graag willen weten of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben met deze bar en of zij hier een oplossing voor hebben. Heeft iemand ooit de depowerlijn van een dergelijke cabrinha bar vervangen en zo ja, was dit moeilijk?
|