TIASOF
Logs: 0 | 105 uur
|
Duidelijke waarschuwing! denk na of je het water op gaat of gewoon gaat kijken naar de meer ervaren mensen.
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Ik denk dat ik als beginnen oversla. Misschien dat de wind morgen nog wat aan kracht afneemt, dan misschien wel. Anders kijken naar de jumps van de veteranen
|
|
|
Kayen
Logs: 0 | 130 uur
|
Scheveningen 30 -43 knopen en 4m golven! Ik ga wandelen langs t strand... Wie gaat t water op??
|
|
|
|
Idefixe
|
Ik doe 7m Fueltje @ Mirns
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik moet naar Eurofun dus ik ga maar een lekker dagje de hufter uithangen.
|
|
|
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Eindelijk weer eens echte woei. Morgen naar Schellie En voor de beginners...............bij twijfel, NIET GAAN!!!!!! Ik weet dat het verleidelijk is en frustrerend om niet te kunnen varen als er wind staat, maar er komen echt nog dagen genoeg.
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Evan, de batterijtjes liggen al in de oplader, even afspreken heh
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hopen dat 't te doen is, bij zo'n 42kn vlagen houd 't voor mij op. Ik zie 't morgen wel op wijkie
|
|
|
mocem
|
Jaja we mogen weer! Ik heb er ieder geval zin in. Zo me spullen ff langs lopen of alles nog goed is.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zal mij niets verbazen als morgen 7m ook te groot is. Ik ben bang voor 6 & 5m weer.
Hou dus goed de omstandigheden in de gaten. De storing die eraan komt uit het zuiden is op dit moment een heel serieuze...
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Nah als ik mijn 7m niet meer kan houden moet het echt heel hard gaan! Dat ding heeft bijna een oneindige high-end lijkt het wel.
Maar als je een 7m hebt die een goede low-end heeft dan kan die inderdaad wel eens snel te groot zijn.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Aan elke kite zit een grens wat high-end betreft! Er zullen er heel weinig zijn die in 40kn gem. nog goed varen (de zwaargewichten daar gelaten)
Nu geven ze voor de ochtend al 49kn in vlagen op. Als dat zo is haak ik iig af.
|
|
|
Fly like hell
Logs: 0 | 33 uur
|
Waait het eindelijk heb ik bijna de hele dag verplichtingen . Als ik nog een gaatje kan vinden dan wordt een korte middag sesie op Horst.
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Ik haak af ......... ga wel in het binnenland op zoek naar een veilige spot .....
|
|
|
Naishie
|
Wat een grootpraat jongens! Ze geven morgen windstoten op van 120 km/u!!! Geloof mij nou morgen met een 7 kan je echt vergeten
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Bij 35 +houd het voor mij al op met mijn 7 mtr ...zeker bij lagere temperaturen dan is de wind krachtiger dan zomers.... Maar we zien het morgen wel...
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Wat een grootpraat jongens! Ze geven morgen windstoten op van 120 km/u!!! Geloof mij nou morgen met een 7 kan je echt vergeten
|
|
|
chico
|
Ik doe de 6. Het moet wel te doen zijn. Als die in de tas blijft dan kan toch bijna niemand meer varen.
|
|
|
Peer
Logs: 0 | 60 uur
|
80 kilo aan een bandit dos 5.5 sqm. Op het ijsselmeer.. Krap een jaar ervaring... Goed idee morgen?
|
|
|