KappuhH
|
flipje
Haha, wie kent um nog!
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Wie gaat morgen snowkite?
Allereerst welkom op dit forum! Als jij in de eerste plaats wind regelt...en fatsoenlijke sneeuw! Hier nabij Delft is alles praktisch al weg
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Misschien van middag nog wat wind? Voor mij is een knoopje of 6 genoeg. Pak ik wel mijn C-quad en dan gaat het wel.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Met mijn tubekites valt prima te snowkiten in 6kn, mits je lekker door kan glijden. Je merkt dan echt dat de lage weerstand zorgt voor een relatief veel hogere schijnbare wind t.o.v. waterkiten
|
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Wij waren gister ook naar dat groene stukje gereden, het was wel even leuk maar niet echt bijzonder uiteindelijk, wel echt een dik pak sneeuw voor NL begrippen. Hier robbie in actie
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Laat ik nu net in dat groene stukje wonen, hoefde dus niet langer als 3 minuten te rijden. Tja dat is de andere kant van ver van zee wonen...
|
|
|
geloof68
|
Heeft Rob zijn wakeboardbindingen op zijn snowboardje gemonteerd?
|
|
|
|
|
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Komt wel meer winters weer aan, we krijgen nog wel meer kansen als het maar na 1 februari komt!
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Het is dan net niet meer Nederland, maar de Ardennen waren nog prima vandaag:
|
|
|
|
geloof68
|
Ziet er goed uit Parkie, ik ben ook benieuwd naar deze superspot!
|
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
Nice Parkie Waar is dat precies? Dit was een weiland in de buurt van Lierneux, ligt op ongeveer 600 meter hoogte op een heuvel. Vrienden van me zijn in de buurt van Baraque Michel bij Ovifat geweest, was ook erg goed. Ben zelf ook wel eens vaker bij Elsenborn geweest, of bij Wirtzfeld zijn ook erg goede locaties. Ik check altijd deze site : http://www.weerstationmaasmechelen.be/sneeuw/Kijken waar de meeste sneeuw ligt, check de webcams, en dan via google earth een leuke vlakte uitzoeken.
|
|
|
geloof68
|
Bedankt voor de info Parkie!
|
|
|
|
geloof68
|
@Martijn, mooi hoor en dat met een 7 metertje!
|
|
|