MEGALOOPBEUN
|
super mooi idee combuco la maar komen kan mijn werk aanpassen anders wachten ze maar 2 dagen later douchen maakt op een mensenleven niets uit hey richard wat nou kermis de kans van je leven om naar brazilie te gaan en nog wel met je beste kitematen hoewel 9 uur naast een snurkende geitenbreier te liggen pfffffffffffffffff maar voor jou maak ik een uitzondering vriend vriend buk buk slijm slijm maar ja wij gaan losssssssssssssssssssssssssssssssssssss sssssin
COMBUCO als er plaats is natuurlijk
JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA
|
|
|
Haring High Richardt
|
Die woensdag als we evt terug komen moet ik werken dus dat wordt lastig , maar is het al definitief dat egypte niet door gaat ??? Onze reisleider stapt morgenochtend op de boot naar teksel en heeft dan geen contact meer met het reisburo en dan weten we nog niks ??? Dusssssssssssssssssssss Frank actie
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
werken werken !!!!!!!!!!!!!!!!!!! richard toch jij denkt alleen maar aan werken neem je rust om eens lekker te kiten doe ik ook als ik niet werk ach weet het ook nie meer roep ook maar wat je mot toch wat kan nog alle kanten op jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa
|
|
|
TBK
|
Die woensdag als we evt terug komen moet ik werken dus dat wordt lastig , maar is het al definitief dat egypte niet door gaat ??? Onze reisleider stapt morgenochtend op de boot naar teksel en heeft dan geen contact meer met het reisburo en dan weten we nog niks ??? Dusssssssssssssssssssss Frank actie Actie actie, ik ben de hele dag bezig geweest met dat k@t reisbureau. De reis is geannuleerd en het geld krijgen we terug Wanneer het precies overgemaakt wordt weet ik niet maar dat komt wel goed.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heel goed gedaan frank trek je niks aan van de kibbelingman die denkt alleen maar aan werken ik ben blij met je ik heb er geen tijd voor om het allemaal te regelen toppie ik had alleen niet in de gaten dat we woensdag terug komen dus moet effe lullen als brugman morgen met de jongens die achterblijven en gaan we ergens anders naar toe vind ik ook goed als er maar w is en geen werk JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Hier wil je heen? Moet er niet aan denken om met 6 idioten in dit kleine zwembadje te zitten.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb net de planning gebeld en heb vrij gekregen die woensdag Dus Boeken maar voor Brazilie !!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
Zeeland135
|
Jongens veel plezier!!!!
Ik heb een paar vraagjes:
- waar regel je zo'n reisje? - hoeveel kites neem je mee en welke? Of is huren ook een optie?
|
|
|
PieNO
|
Jongens veel plezier!!!!
Ik heb een paar vraagjes:
- waar regel je zo'n reisje? - hoeveel kites neem je mee en welke? Of is huren ook een optie?
http://www.flybrasil.nl/Huren kan maar heel duur over het algemeen. Ik neem een 8 en 11 mee
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Ik mijn 8, 10 en 14 Nitrootjes. Of mijn 11m Edge. Twijfel nog een beetje. Of als ze snel binnen zijn, de 7, 9 en 11m Edge. Weet het nog niet. Denk gewoon mijn 'oude' kites.
|
|
|
PieNO
|
Of je neemt alles mee John. Als ik dan een handelpassbackrolltroeperbackflipturnof f op het strand maak waarbij ik mijn kite in een palmboom parkeer kan ik mooi jou reserve kite gebruiken.
|
|
|
|
onderaqua
|
Kan ik nog mee wanneer gaan we ?
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
10 september Tom. 9 dagen naar Cumbuco, pousada 0031, 650 euries incl vliegreis. Echt een koopie. Gewoon boeken met Gerrit als je nog mee wilt. Misschien is er nog plek.
|
|
|