Beste members van KiteHigh,
"Een van de eerste" kite afspraken voor 2013 ! ! !
In het weekend van 5/6, 12, en als het echt tegen zit... 19/20 januari 2013 spreken KiteHigh en ik graag weer met jou af voor de jaarlijkse New Year Kitesession 2013 in Wijk aan Zee.
Deze editie nodig ik namens de Kite Kings Noord-Holland alle members van KiteHigh uit om langs te komen of om mee te kiten natuurlijk! Oorspronkelijk een traditie van de Kite Kings Noord-Holland.
Vorig jaar was het mega gezellig bij ALOHA met dikke wind grote opkomst, mooie foto's van JePe en een gewelige movie van Langbeest! Jepe geeft dit jaar de camera door aan Walter van WdR Photography. Erwin heeft toegezegt het geheel weer op bewegend beeld vast te leggen. Tom zal de NKV weer vertegenwoordigen en zelfs Tobias van SurfABC zal zijn bijdrage leveren wat betreft de weer- en wind voorspellingen...
Vooraf en vooral na afloop kunnen wij ons opwarmen bij ALOHA met koffie, gluhwein, pizza's en nog veel meer lekkers...
Het echte programma volgt later.
Voor nu wens ik jullie allemaal een hele prettige jaarwisseling en een gezond, voorspoedig en vooral een windrijk en sportief 2013!!!
En hopelijk zien we elkaar tijdens de New Year Kitesession 2013 in Wijk aan Zee...
Voor iedereen die morgen al het water opgaat natuurlijk heel veel plezier... Ride Hard
Wil je afspreken om te kiten, langskomen om te kijken helemaal prima natuurlijk maar laat het even weten hier op het topic van KiteHigh...
MVG On the Loose