Versus Review: Ben Wilson Noise 8m

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #25 Januari 04, 2013, 20:14:38
edit2Rapporteer  
Meh nog niet helemaal, als ik moet niezen dan merk ik het nog steeds. Dit weekend niet veel wind dus ik blijf lekker nog even thuis.

Graag gedaan, maar testen is het beste wat je kan doen. En ik weet zeker dat je bij Versus goed geholpen wordt.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #26 Januari 04, 2013, 20:32:15
edit2Rapporteer  

Graag gedaan, maar testen is het beste wat je kan doen. En ik weet zeker dat je bij Versus goed geholpen wordt.

klopt heeeeeelemaaaaal ...

ik heb zowat hun hele voorraad Kiterefix opgekocht ..... was al binnen voordat ik op de verzendbutton had gedrukt .... ThumpsUp ThumpsUp
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #27 Januari 04, 2013, 23:28:19
edit2Rapporteer  
ja mee eens rory, iemand die als een van de weinigen in nl de echte surf weet te raken, de rest nog veel oefenen (incl versus) met wat voor kite dan ook.....
Kamo

Berichten: 156
Antwoord #28 Januari 05, 2013, 00:24:26
edit2Rapporteer  
Hey Oz,
spareparts ala ventielen hebben we allemaal op voorraad.

Ik hoop dat wij nog lang blijven "oefenen"... het is te leuk...Smiley 
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #29 Januari 05, 2013, 05:36:51
edit2Rapporteer  
Misschien komt het wat verkeerd over, maar na een aantal jaar trachten op een bepaalde manier de kitesurf te beoefenen vind ik persoonlijk dat 99,9% van de nl kiters op een hele andere manier de kitesport beooefent dan dat ik doe. Ik vind zelfs dat ze eigenlijk een hele andere sport beoefenen. Zelf ben ik kiters met een vergelijkbare visie en missie - op wellicht max. 1 handje vol uitzonderingen - niet tegengekomen in Nederland de afgelopen jaren. Daar komt wellicht mijn fanatieke reactie vandaan, wellicht dat je oefenen dan ook zelfs nog wat breder kan zien.

succes verder met jullie shop samen met mook, leuk!
robbepop

Berichten: 944
Logs: 0 | 996 uur
Antwoord #30 Januari 05, 2013, 06:12:40
edit2Rapporteer  
Hij is vanaf €1149,-


Zo dan, daar is toch wel iets verandert ten opzichte van het eerste jaar,,

/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #31 Januari 05, 2013, 11:41:55
edit2Rapporteer  
...en als je dan de prijzen van de BWS site erbij pakt, kite en bar optelt en de koersen verrekend kom je op een verschil van bijna €550 voor een 5m Noise en een bar  ThumpDown
Dat kun je niet alleen op transportkosten gooien  Huh Voor die marge krijg je van Switch bijna een hele kite terug (en die moeten tenslotte uit NZ komen via de UK).

Geloof dat de marges van BWS onder een verkeerd en te ruim geïnterpreteerde afroompolitiek vallen (...of BWS heeft het zelf niet begrepen en berekend handelaren dezelfde consumentenprijzen als op zijn eigen site). Mss ffkes een werkbezoekje bij Switch volbrengen en een eigen depot in de UK starten...

Dit is overdone
feddomw
Gast
Antwoord #32 Januari 05, 2013, 12:45:42
edit2Rapporteer  
...en als je dan de prijzen van de BWS site erbij pakt, kite en bar optelt en de koersen verrekend kom je op een verschil van bijna €550 voor een 5m Noise en een bar  ThumpDown
Dat kun je niet alleen op transportkosten gooien  Huh Voor die marge krijg je van Switch bijna een hele kite terug (en die moeten tenslotte uit NZ komen via de UK).

Geloof dat de marges van BWS onder een verkeerd en te ruim geïnterpreteerde afroompolitiek vallen (...of BWS heeft het zelf niet begrepen en berekend handelaren dezelfde consumentenprijzen als op zijn eigen site). Mss ffkes een werkbezoekje bij Switch volbrengen en een eigen depot in de UK starten...

Dit is overdone

Heb je wel de BTW en Invoerrechten erbij opgeteld? Dat is 30% totaal extra ongeveer.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #33 Januari 05, 2013, 13:15:46
edit2Rapporteer  
Feddo, neeh, maar als je die erbij betrekt weet je dat de prijzen van BWS internetsite ook consumenten brutoprijzen zijn. Daar moet je (voor de handel) dan ook eerst de inkoopprijs nemen Australische BTW en andere kosten aftrekken (schimmige zone) om alles te nivelleren. Al met al, je krijgt natuurlijk mucho psychologische meerwaarde (lees: status) van een BWS ervoor terug  Grin

....

Off-topic: Voorzie alleen dat op deze manier de kitesport een zelfde koers gaat als de windsurfsport 20 jaar geleden. T overhyped zichzelf met hightech meerwaardes en overtrokken prijzen en ieder jaar is t ei van columbus uitgevonden tot op een gegeven moment jan modaal zelf de stekker eruit trekt en er alleen nog een hele kleine niche overblijft... die voor de commerciële markt (en media) niet meer interessant is en uiteindelijk duur betaald moet worden omdat de afzet zodanig gekelderd is, dat de marges/stuk onevenredig hoog moeten liggen.

En dan... gaan we weer op zoek naar een andere outdoor funsport
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.