Goede voornemens 2013

feddomw
Gast
Antwoord #25 Januari 07, 2013, 08:45:39
edit2Rapporteer  
Als 25 oud is ben ik echt stok-oud. En dat zou mijn gebrek aan progressie verklaren dit jaar.
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #26 Januari 07, 2013, 22:20:40
edit2Rapporteer  
Ik ga me storten op wave riden in 2013
Daarnaast ga ik voor de backroll kiteloop met twintip

Verder gewoon zoveel mogelijk kiten als mogelijk Grin
Jeffro

Berichten: 611
Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #27 Januari 10, 2013, 19:17:13
edit2Rapporteer  
Mijn eerste volledige jaar zit er nog niet op (heb nog tot maart!).
Mijn grootste voornemen gaat zijn om nog voor die tijd een kiteloop te landen. Overige punten voor '13:
frontroll, darkslide, backroll kiteloop, uithaken.

En met boots gaan varen

kite jij nig geen jaar en jij doet al loops ? Shocked respect
Neeee ik doe ze nog niet maar ben van plan deze zo snel mogelijk te landen. Downloops doe ik al wel...maar dat stelt niet zoveel voor.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #28 Januari 11, 2013, 14:43:08
edit2Rapporteer  
Zozo mannen jullie zijn allen heel wat van plan, goeie zaak.  ThumpsUp

Prgressie zal er bij niet veel in zitten, kite al een tijdje op hetzelfde niveau en heb geen zin om me lichaam nog verder naar de klote te helpen met allerlei tricks dan dat het nu al is.
k ben tot nu wel gestopt met roken en wil misschieen ook wat proberen met een waveboardje maar de toekomst zal het leren.

Allemaal veel sucses met jullie voornemens en dat de wensen maar vervuld mogen worden. ThumpsUp
See you soon en keep healthy  Kiss
conner kite

Geen avatar

Berichten: 170
Logs: 0 | 118 uur
Antwoord #29 Januari 11, 2013, 17:26:45
edit2Rapporteer  
voor dit jaar
darkslides beter onder de knie krijgen hoger en harder loopen met barspins
s-bend leren board offs
meer op zee varen nog hoger springen
en vooral heel veel plezier houden
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #30 Juli 14, 2013, 23:40:02
edit2Rapporteer  
Het eerste half jaar van 2013 zit erop. En, hoe staat het met het realiseren van jouw goede voornemens???????

Ik ben al 5 maanden geblesseerd en sta dus bijna niet op het water (frustrerend) ..... maar 3 van de 5 goede voornemens gaan zeker lukken: 1. in november ga ik kiten in Cumbuco, 2. Ik pop als een malle en 3. loopen lukt zonder al te veel na te denken. Het laatste goede voornemen "die downwinder" die doe ik wel in Brazilië.  ThumpsUp
Faxie

Berichten: 3330
Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #31 Juli 15, 2013, 16:22:40
edit2Rapporteer  
- Begonnen met uithaken, backroll en railey's lukken prima. Binnenkort die S-Bend maar eens doen.
- Backroll kiteloop en handplant lukken
- Dubbele backroll
- Frontroll
- Backroll transition
- Eerste pussyloops gemaakt
- Downloop transitions met een sprong
- Nog steeds de darkslide niet Sad Moet vaker oefenen en de timing correct krijgen.
- Kitevakantie in September Smiley
- Vast nog iets vergeten.

Het gaat wel de goede kant op Smiley

Ook met dank aan de impact vest, zorgt er voor dat ik toch iets meer durf, en als ik een smakkerd maak valt de klap heel erg mee.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #32 Juli 15, 2013, 17:49:07
edit2Rapporteer  
Kite loopjes, off-axis, front rolls, handle passjes, strapless waven lukken prima... nou nog de darkslide fine (ipv slide into face plant) dubbelbackroll( ipv into back plant) en de rest nog.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #33 Juli 15, 2013, 19:14:28
edit2Rapporteer  
Kite loopjes, off-axis, front rolls, handle passjes, strapless waven lukken prima... nou nog de darkslide fine (ipv slide into face plant) dubbelbackroll( ipv into back plant) en de rest nog.


Haha de slide into faceplant... LOL die heb ik laatst ook wat geoefend....

Kan nu net de backroll of heet het nou de backloop... Hooked versie in ieder geval.... De darkslide leek een aardige tweede truc om te leren... Of ben ik nou veel te ambiteus?

Is er ergens een lijstje (op dit forum) waarop TT tricks van makkelijk naar moeilijk staan geordend?

De Slide into faceplant is bijvoorbeeld een stuk makkelijker dan de darkslide...  schater en misschien wel mooier voor het publiek schater Maar ondanks dat kun je over de Slide into faceplant  weinig vinden op internet..
feddomw
Gast
Antwoord #34 Juli 15, 2013, 19:17:26
edit2Rapporteer  
Downloop ( zo noem ik ze) met strapless de bocht om: check
Consistent overstappen: check
Loopen i.h.a. staat nog op de agenda.
Stukjes uithaken: check, maar ik ben er nog lang niet..... toch al vaak naar mijn bar moeten zwemmen...
HaPe
Moderator

Berichten: 2655
Logs: 0 | 273 uur
Antwoord #35 Juli 15, 2013, 21:26:46
edit2Rapporteer  
Doelen voor dit jaar :
Meer uren proberen te maken (zo'n 300 uur afgelopen jaar)
Kiteloops hoger en radicaler
Meer uitgehaakte tricks leren
En minimaal 1 versie van een handlepass leren

Als we een goed najaar krijgen, ga ik die uren denk ik wel halen.
Kiteloops hoger en radicaler - Check
Meer uitgehaakte tricks - word aan gewerkt
Minimaal 1 versie van een handlepass - word ook aan gewerkt

@Peer, als je een keer een darkslide wil leren, moet je me maar aanspreken op de spot.
Heb die goed onder de knie, en kan je wel even helpen daarmee.
Peer

Berichten: 1037
Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #36 Juli 15, 2013, 21:42:21
edit2Rapporteer  
Fijn Henk...ga ik zeker gebruik van maken dat aanbod...
de eerste keer met goede wind Mirns/Workum wind zien we elkaar vast....

Zal ik jou wat tips geven voor de Slide into faceplant  Roll Eyes
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #37 Juli 15, 2013, 21:50:21
edit2Rapporteer  
Surface pass gaat nu 9 van de 10 keer goed Grin
Nu nog in de lucht overpakken, ga voor de 313 en backroll kiteloop + hp , zet deze al goed in nu nog overpakken !
Frank82

Berichten: 2539
Logs: 0 | 164 uur
Antwoord #38 Juli 15, 2013, 22:30:40
edit2Rapporteer  
Railey's beginnen steeds beter te gaan. Backroll kiteloops gaan al lekker maar in Portugal een maand geleden snoeihard gecrashed dus deze staat ff op een laag pitje Grin. Jump kiteloop lukt ook wel, hoop binnenkort op 25-30kn wind zodat ik het eens met m'n 7m kan doen ipv 10m (wat snel eng wordt want je gaat wel snel een stuk de lucht in maar hij is niet altijd boven je als je land). Backroll handplant transition kiteloop gaat ook lekker, land ik meestal wel.

Doelen:
-frontroll en daarna s-bend
-uitgehaakte backroll
-hoger loopen
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.