Mei Vacantie badgaste on tour : Veerman Romo Sylt Teksel Wissant

Haring High Richardt

Antwoord #50 April 10, 2013, 16:36:09
edit2Rapporteer  
Op dit moment gaan mee  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Frank (tbk)
Patrick (wockmonster)
en ik
Twijfelgeval Teigertje  loser  ThumpDown (twijfelt trouwens altijd en gaat dan op het laatste moment nooit mee)   ThumpDown Grin

Voor veerman moet je boeken, je kan wel kosteloos annuleren dus kunnen we altijd nog kijken waar we dan heen gaan

Had jij je caravan al geboekt voor Veerman ?? Als je met ons mee ga hebben we een caravan vol  ThumpsUp Cool Joepie. Altoid gezellig  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Had jij nog andere sugesties ??? en ga je mee ???
PieNO

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #51 April 10, 2013, 17:15:09
edit2Rapporteer  
 wat is de data dat jullie gaan. ik heb toem in een tentje wat ik zelf heb meegenomen geslapen. was op camping wulfenerhalse. veerman is nu nog bokkoud. mijn voorkeur zal teksel zijn. paal 17. voor jullie ook lekker dicht bij huis.
Haring High Richardt

Antwoord #52 April 10, 2013, 21:12:29
edit2Rapporteer  
Hoi Taco

De planning is voor een week van zaterdag 27 april t/ 4 mei afhankelijk van de wind. Het is dezelfde camping waar jij ben geweest maar nu in een caravan. Zelfde prijs maar een stuk warmer en luxer

De caravan zelf kost € 42 per nacht voor 4 personen. Het ontbijt (verplicht) kost € 5,90 pp pn.
Daarnaast rekent de NKV  € 5 inschrijfgeld pp en dienen de kitende deelnemers lid te zijn van de NKV

Teksel ga ik van de zomervacantie al heen. Mijn voorkeur veerman of Wissant afhankelijk van de wind natuurlijk  ThumpsUp

En........................... ga je mee ???  ListenToMe  ThumpsUp Cool Joepie YeSS

Gr Richard
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.