Settings Naish Park 2012

Casp12

Geen avatar

Berichten: 6
Maart 24, 2013, 16:10:52
edit2Rapporteer  
Hoi,

Ik ga binnenkort een Naish Park 2012 10m kopen, en heb daar natuurlijk al veel research naar gedaan Grin
Maar ik vraag me 2 dingen af:

1. Je krijgt er extra 4m lijn extensies bij, wat gebeurd er als je die erop doet, hoe gaat je kite er anders van reageren...waarom zou je het wel/niet doen?

2. Er zitten onder de floater op de stuurlijnen ook extra knoopjes voor verschillende lengtes dus van je stuurlijnen; hoe gaat je kite veranderen qua reactie als je die instellingen veranderd?

Ik hoop dat iemand meer weet, natuurlijk is het best om het gewoon een keer te proberen, maar ik ben zo nieuwsgierig Wink

Casper
Kemperman

Berichten: 491
Antwoord #1 Maart 24, 2013, 16:26:54
edit2Rapporteer  
20 meter lijnen zullen ervoor zorgen dat het kiteloopen harder gaat, de lowend minder is en de kite iets nerveuzer is. Met de 4m extensie lijnen erop is de lowend wat beter waardoor je minder wind nodig hebt. Minder nerveus omdat je minder snel de kite op 12 uur hebt.

Betreft de stuurlijnen; knoopje dichter bij de bar= meer power, verder van de bar= minder power.
Casp12

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #2 Maart 24, 2013, 19:50:59
edit2Rapporteer  
Oke bedankt voor de reactie!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.