Ocean-Limbo
|
@ Jan- Eagle och, .......... daar valt best mee te leven ...... gewoon dwars dorrheen
|
|
|
franco
|
is wel een verhaal voor in de kroeg!!!!!!!!
ik ben door een boom heen getrokken. wat een knuppel.
en licht niet aan de cabrinha, maar aan de man die denkt hem te kunnen besturen.
|
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
...is dit nu de nieuwste kitevidzmode: filmpjes met de meest infantiele acties
|
|
|
Ocean-Limbo
|
Huh ..... wat doet hij verkeerd ..........?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
@ Jan- Eagle och, .......... daar valt best mee te leven ...... gewoon dwars dorrheen ooooh zo dus... ik neem wel een keer een schep mee, als eerbetoon. ze hoeven toch niet meer met de ambulance mee
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
De (kloot)zak laat een 12 mtr op!! en dit zijn echt 30 knopen, zoniet meer. gezien de vele schuimkoppen. zoveel korte schuimkoppen heb je niet met 20-25 knoop. zet het filmpje op het juiste moment stop op 19 sec en 12 mtr komt duidelijk in beeld op de wingtip. sjeee. wat een dombo, geen enkel medelijden mee. en nog trots je rontgenfoto's tonen....... hij heeft de oranje kite, niet de grijze. Maar zou kunnen dat die oranje ook 12 m is.
|
|
|
rocket man
|
Ik krijg de kriebels als ik die wind zie en het aantal obstakels. Zelfs voor een ervaren kiter kan dit gevaarlijk zijn bv als een idote beginner door je lijnen vliegt. Tevens snap ik ook niet waarom er niet richting water maar richting bomen gestart wordt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mvbtje
Geen avatar
|
Hoeveel geluk kun je hebben. Hadden gemakkelijk 2 doden kunnen zijn.
|
|
|
|
feddomw
Gast
|
Ja, vaker voorbij gekomen. Check zijn channel, zeldzame idioot dit.
|
|
|
BdB
|
zo daar staan nog een paar crashes bij zeg. Dat die kerel nog vaart
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Hij is idd een Yolo type..
|
|
|
feddomw
Gast
|
Meer een debiel type. Alles maar ook echt alles verkeerd zonder ooit een les te hebben genomen zo te zien.
Maar wel een rol-leash, je zal je board maar kwijt raken....
Als je al ziet hoe hij met z'n kite bezig is als die om die paal is gewokkeld, manmanman. beetje pigtails losmaken ipv gewoon de kite onder controle krijgen. Het hele akkefietje begint al omdat hij de kite in het water legt TERWIJL HIJ ZIJN BAR EN LIJNEN NOG MOET AFWIKKELEN!
|
|
|
Splitrr
Logs: 0 | 19 uur
|
Meer een debiel type. Alles maar ook echt alles verkeerd zonder ooit een les te hebben genomen zo te zien.
Als je al ziet hoe hij met z'n kite bezig is als die om die paal is gewokkeld, manmanman. beetje pigtails losmaken ipv gewoon de kite onder controle krijgen. Het hele akkefietje begint al omdat hij de kite in het water legt TERWIJL HIJ ZIJN BAR EN LIJNEN NOG MOET AFWIKKELEN!
op zijn channel staat wel dattie les heeft gehad,. Dus ik zeg: DICHT GOOIEN DIE SCHOOL!
|
|
|
Faxie
Logs: 0 | 7 uur
|
'Ja maar dat ging toch altijd al goed?' :')
|
|
|
Morres
|
wat een MONGOOL! Jammer, teveel centjes, dure nieuwe kite en board. Had nog wel wat extra les tegenaan gekund. School hoef je niet gelijk af te kraken, sommige mensen zijn gewoon idioten
|
|
|