|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
..beetje aanvulen met pica's en vidz van de KH-core uit die jaren
|
|
|
|
joosie
|
Top om eens te lezen hoe het allemaal begon in 2003, gefeliciteerd
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
..beetje aanvulen met pica's...... Nou zal ik maar de aftrap geven dan ? Ik ben in het archief gedoken en heb nog beeld uit 2004 !! Ja jongens, jullie zien het goed, toen mochten er nog auto's op Oostvoorne Mod's als jullie het nodig vinden maak er anders maar een nieuw topic van.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Helemaal goed juist. Rutger had ook nog een foto gevonden van Arjan en hemzelf bezig met 2-lijners, heb hem aan de openingspost toegevoegd.
Mis die tijd wel hoor: - de rust op het water - parkeren op het strand - nog geen strenge regels - iedereen stuiterend over het water bij de eerste beste vlaag
|
|
|
Wimt
|
Maar, op het forum was het wel veel wilder, dat mis ik ook
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Helemaal goed juist. Rutger had ook nog een foto gevonden van Arjan en hemzelf bezig met 2-lijners, heb hem aan de openingspost toegevoegd.
Mis die tijd wel hoor: - de rust op het water - parkeren op het strand - nog geen strenge regels - iedereen stuiterend over het water bij de eerste beste vlaag
Jij hebt dat ook allemaal mee gemaakt natuurlijk. Tja kan je ook niks aan doen dat je al zo oud bent. Ik heb helaas net dat tijdperk van het parkeren op het strand gemist.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Tja kan je ook niks aan doen dat je al zo oud bent.
Zegt iemand die maar 2 jaar jonger is, jij houd wel van flamen is t niet? Zelf maar enkele keren op Oostvoorne geweest. Voornamelijk op de Brouwersdam gekite de eerste jaren. De tijd dat de brouwersdam nog niet vergeven was van Duitse kiters, je in september nog in je shorty kon kiten en er nog geen kitezone was op het lekkerste stukje vd Bdam!
|
|
|
PeeWee
|
Gefeliciteerd Kitehigh. Volgens mij heeft kitehigh ook een beetje mazel gehad dat kitesurf.nl naar de klote werd geholpen door "dre" en kornuiten. Nog vele jaren
|
|
|
Parkie
|
Die auto's op het strand was wel ideaal, maar ook flink opletten.... Kan me nog een hele mooie dag met springvloed herinneren, bijna alle wagens waren op tijd verplaatst, behalve één had het te laat in de gaten. Stond ineens midden in het water, maar werd wel mooi gebruikt door de "Slufterhufters" als obstakel om overheen te springen
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Tja kan je ook niks aan doen dat je al zo oud bent.
Zegt iemand die maar 2 jaar jonger is, jij houd wel van flamen is t niet? Zelf maar enkele keren op Oostvoorne geweest. Voornamelijk op de Brouwersdam gekite de eerste jaren. De tijd dat de brouwersdam nog niet vergeven was van Duitse kiters, je in september nog in je shorty kon kiten en er nog geen kitezone was op het lekkerste stukje vd Bdam! Haha was een grapje Evan, jij reageert precies zoals ik verwacht had. Maar vaar je daar nu ook nog met een Gaastra??? Wel mooie foto's hoor, de betere tijd van de Brouwersdam.
|
|
|
Evan
Administrator
|
Waar zie jij een Gaatstra dan? Had toch wel meer kennis verwacht van iemand die beweert alle kites getest te hebben.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Waar zie jij een Gaatstra dan? Had toch wel meer kennis verwacht van iemand die beweert alle kites getest te hebben.
Ik dacht een Gaastra logo op de kite te zien. Maar wat voor een is het dan? Mijn kennis begint pas vanaf 2005 voor alle merken... Edit: ik weet het al, het is een Airblast 2002. Heb je al wel zelf een 5th erop geprutst?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Op de foto's van Parky kan ik het zij met die Peter Lynn Guerilla 10 ik heb volgens mij nog wel oudere foto's van het autostrand. zal eens mijn archieven induiken
|
|
|
Parkie
|
Op de foto's van Parky kan ik het zij met die Peter Lynn Guerilla 10.....
Zelfs toen waren er al 12 uur kiters..... Geintje Michiel Zal eens op zoek gaan naar een actie foto van je
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Zelfs toen waren er al 12 uur kiters..... In die tijd hoefde we ons daar nog niet druk over te maken, met al die ruimte Hier meer memory lane: zelfs een foto uit 2002 van de Slufter (op de achtergrond) zonder windturbines! Die moeten volgens mijn foto collectie tussen 2003 en 2004 geplaatst zijn. Ook heb ik nog foto's uit 2003 van een heerlijk rustig Scheveningen!
|
|
|
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Da's van voor jou tijd Marc, zelfs ik was er niet bij Maar Natural High in een container ken ik nog wel. En aan de Best kites te zien moet het 2004 of 2005 zijn geweest.
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Stacked kites. Ook zoiets wat je nu nooit meer ziet!
Dat was mijn setje, ik hang eronder op die foto! Die Gaastra was een GXR 21.5m2 als ik mij niet vergis. Die gast kon toen varen in 10kn, maar geen hoogte lopen, wel houden Idd. Hoovah boards, dat is lang geleden Idd. 2004/5. Zelfs Arno staat er nog lachend op (zonder rug ellende...)
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
In 2005 was voor mij de eerste aanraking met Kiten. Daarna te lang doorgesukkeld met doorzetten.
|
|
|