Kite gestolen Brouwersdam

dunkel

Geen avatar

Antwoord #25 April 30, 2013, 22:57:53
edit2Rapporteer  
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10: ja was beetje fel maar mijn auto is vorige jaar ook leeggetrokken (lagen geen zichtbare spullen in en dus was de buit mijn kleding en wat cd's) op een kitespot en een juridisch gelijk is niet altijd een 'moralistisch' gelijk. 
Sayootje

Logs: 0 | 511 uur
Antwoord #26 Mei 01, 2013, 16:35:58
edit2Rapporteer  
@sayootje: gelijk heb je jongen, hij vroeg er om! Vrouwen die zich schaars kleden, wat vind jij daar eigenlijk van? 

Jongen? Zeg maar vrouw hoor.

Je reactie is begrijpelijk. Ik zou ook heel boos zijn. Maar ik maak deze opmerking alleen omdat heel veel mensen zich niet realiseren dat een verzekering deze schade niet dekt. Dus wees gewaarschuwd en denk om je spullen. Het is natuurlijk doodzonde om zo een nieuwe kite kwijt te raken. Een harde leerschool is het zeker.

En natuurlijk moeten anderen van je spullen afblijven, maar helaas... zo werkt het nou eenmaal niet. Dus kan je er maar beter voor zorgen dat jij geen slachtoffer wordt.

Ik zal verder niet ingaan op je schaarsgekleden vrouwen. Ik neem aan dat je niet de vergelijking wilde maken tussen schade door diefstal of die door verkrachting/aanranding.
dunkel

Geen avatar

Antwoord #27 Mei 01, 2013, 17:51:31
edit2Rapporteer  
ah! ik ga nog dieper door het stof...
Nee die vergelijking wilde ik zeker niet maken het ging mij er meer om dat het leek alsof je zei dat de schuld bij het slachtoffer ligt, maar volgens mij kunnen we dit topic af sluiten. Je hebt gelijk.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #28 Mei 02, 2013, 14:30:27
edit2Rapporteer  
... maar volgens mij kunnen we dit topic af sluiten. Je hebt gelijk.

Zolang die spullen niet boven tafel zijn blijft dit topic geopend!
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #29 Mei 02, 2013, 17:06:33
edit2Rapporteer  
... maar volgens mij kunnen we dit topic af sluiten. Je hebt gelijk.

Zolang die spullen niet boven tafel zijn blijft dit topic geopend!
ThumpsUp
Kayen

Logs: 0 | 130 uur
Antwoord #30 Mei 02, 2013, 17:11:08
edit2Rapporteer  
Mooi joh, kun je weer kiten.
Maare, ik bedoel ook de Europeesche. Die doen dus niet moeilijk over dat bonnetje.

En de kite uit een auto jatten, dat valt (als je niet op vakantie bent) onder inboedelverzekering. Maar dat is bij veel verzekeringsmaatschappijen een optie. Die moet je dan wel in je pakket hebben...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.