In 1940,deden ze er 5 dagen over, nu waren ze massaal aan de kust, binnen een dag. Ik had het gevoel een verblijvingsbewijs nodig te hebben, om een 'ausweisch' te voorkomen.. Toen ik mijn pak aandeed, zei een Duitser: soll Ich aufritzen, en ik keek al angstig om mij heen, of ik in aanmerking kwam voor ' Scotty, beam me up. Dat leek mij de meest logische vertaling.
Nicht alles ist grundlich in Deutschland. De nieuwste Rebel, als daarvan de 5de lijn knapt, dan zit er niks anders op, dan de kite te lozen. En gezien het feit, dat de 5de lijn zwaar gepowered is, komt dit supervaak voor. Iemand had het al vervangen voor een 700 kg lijn..
Evan was er ook niet, want er loopte niemand: ik heb nog nooit een duitser zien loopen, vandaar. Ik ook niet, want dit is mijn 2de kitedag dit jaar. Dat koude water is wel wennen.
Verder niks tegen de duitsers, het is tenslotte dodenherdenking vanavond, dat feest zouden we nooit hebben gehad, zonder de Duitsers
Titel slaat helemaal nergens op, maar ook dat lokt jullie niet uit tot reactie.
Heb overigens niks tegen duitsers, al neemt het fascisme daar wel toe, en doet men er niks aan.