Geile arschlocher

Wimt

Mei 04, 2013, 20:39:33
edit2Rapporteer  
In 1940,deden ze er 5 dagen over, nu waren ze massaal aan de kust, binnen een dag. Ik had het gevoel een verblijvingsbewijs nodig te hebben, om een 'ausweisch' te voorkomen.. Toen ik mijn pak aandeed, zei een Duitser: soll Ich aufritzen, en ik keek al angstig om mij heen, of ik in aanmerking kwam voor ' Scotty, beam me up. Dat leek mij de meest logische vertaling.
Nicht alles ist grundlich in Deutschland. De nieuwste Rebel, als daarvan de 5de lijn knapt, dan  zit er niks anders op, dan de kite te lozen. En gezien het feit, dat de 5de lijn zwaar gepowered is, komt dit supervaak voor. Iemand had het al vervangen voor een 700 kg lijn..
Evan was er ook niet, want er loopte niemand: ik heb nog nooit een duitser zien loopen, vandaar. Ik ook niet, want dit is mijn 2de kitedag dit jaar. Dat koude water is wel wennen.

Verder niks tegen de duitsers, het is tenslotte dodenherdenking vanavond, dat feest zouden we nooit hebben gehad, zonder de Duitsers  Grin

Titel slaat helemaal nergens op, maar ook dat lokt jullie niet uit tot reactie.
Heb overigens niks tegen duitsers, al neemt het fascisme daar wel toe, en doet men er niks aan.
Eagle-Jan

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Mei 06, 2013, 11:03:14
edit2Rapporteer  
weer een mooi verhaal! en ja  wat de opkomst van het fascisme betreft, de geschiedenis herhaald zichzelf... die deutchers haben es nicht gewüst. ook toen ging het gepaard met hoge werkeloosheid en een economische crisis.

enneh... NKB kommft aus Österreich!
Wimt

Antwoord #2 Mei 06, 2013, 22:14:35
edit2Rapporteer  
Angst is altijd de heerser van de wereld geweest, van de mensen die willen heersen.  Angst laat mensen onderling mekaar verlinken en verraden. Als het volk gedwee is, behoeft de heerser dus niets te doen. Het volk geeft de heersers alzo de macht.

Wij zijn gedwee, en dus niet veel anders dan de duitsers!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.