Extra controles kitesurfen in omgeving Ouddorp

Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #25 Juni 02, 2013, 16:08:54
edit2Rapporteer  
...wat nog veel kleiner wordt als ze er gaan wildkamperen met Hymers en ander mega luxe kampeershizzle. Waarom rijden ze zelf niet in omgebouwde T1,2,3s meer, stelletje decadente wildkampeerders?  loser
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #26 Juni 02, 2013, 16:33:54
edit2Rapporteer  
Ik ben er 1,5 jaar ook eens aangesproken door 1 of ander brigade.
Ik was blijkbaar aan het varen waar het dus niet mocht, andere waren er ook bezig (mannetje of 10)

uit RESPECT voor het verzoek heb ik toen mijn kite opgeruimd en ben gegaan waar het dus wel toegestaan was.
Er waren dus overigens geen andere badgasten/zonaanbidders aanwezig. Ik heb gezegd; "spreek de andere kites dan ook aan"

Vervolgens zie ik vanaf de toegestane plek waar ik weer ben gaan varen dat er de hele middag nadat ik was "weggestuurd" nog steeds kiters bezig waren.....

Lekker consequent en zeer gedisciplineerd, die handhavers! watjes zijn het.

Bij een eerst volgende keer bedenk ik mij wel 2 keer alvorens ik netjes mijn spullen in pak.
Zolang ik niet overtuigd ben dat andere ook worden gewaarschuwd, ga ik dus niet meer weg.
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #27 Juni 02, 2013, 17:08:52
edit2Rapporteer  
Ik ben er 1,5 jaar ook eens aangesproken door 1 of ander brigade.
Ik was blijkbaar aan het varen waar het dus niet mocht, andere waren er ook bezig (mannetje of 10)

uit RESPECT voor het verzoek heb ik toen mijn kite opgeruimd en ben gegaan waar het dus wel toegestaan was.
Er waren dus overigens geen andere badgasten/zonaanbidders aanwezig. Ik heb gezegd; "spreek de andere kites dan ook aan"

Vervolgens zie ik vanaf de toegestane plek waar ik weer ben gaan varen dat er de hele middag nadat ik was "weggestuurd" nog steeds kiters bezig waren.....

Lekker consequent en zeer gedisciplineerd, die handhavers! watjes zijn het.

Bij een eerst volgende keer bedenk ik mij wel 2 keer alvorens ik netjes mijn spullen in pak.
Zolang ik niet overtuigd ben dat andere ook worden gewaarschuwd, ga ik dus niet meer weg.

Als je niet in het kitegebied vaart ben je gewoon fout bezig en doet t er niet toe of er nog 9 varen.  ThumpDown Gewoon netjes naar de kitezone gaan zonder te zeuren. Op deze manier worden kitespots gesloten als we er zo mee omgaan en dat willen we geen van allen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.