strolling with my kite .....along the Brouwersdam

Reodude

Juli 13, 2013, 21:56:32
edit2Rapporteer  
Walking sunny side up over de Brouwersdam vrijdag ll  ze zijn er weer....de core jongens...
markus

Logs: 0 | 855 uur
Antwoord #1 Juli 13, 2013, 22:32:36
edit2Rapporteer  
Snel langslopen met schaar of mes.     Dit gaat een keer fout natuurlijk!   Stelletje kneuzen, ThumpDown
wimbers

Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #2 Juli 13, 2013, 23:03:51
edit2Rapporteer  
Die gasten worden berucht. Ik kom er niet vaak, en ik heb ze zelfs capriolen uit zien halen waar de honden geen brood van lusten. Ze leken me onder invloed van een flesje te veel.
Jeffro

Logs: 0 | 724 uur
Antwoord #3 Juli 13, 2013, 23:07:25
edit2Rapporteer  
Volgens mij kwam ik deze koorknaap nog tegen op de Dam, kwam natuurlijk voor geen meter vooruit.
Marco B.
Moderator

Logs: 0 | 1754 uur
Antwoord #4 Juli 14, 2013, 00:25:41
edit2Rapporteer  
mooie reclame voor core
Morres

Antwoord #5 Juli 14, 2013, 01:13:26
edit2Rapporteer  
kan core niks aan doen.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #6 Juli 14, 2013, 08:47:19
edit2Rapporteer  
En als je op hun strand een vlaggetje in de grond stopt is het hek van de dam
Maar zich hier volledig misdragen Angry

Waarom zou je achter de duinen uberhaupt een kite in de lucht willen hebben?
Dan spoor je gewoon niet. Er stasn auto 's daar, rijden auto's, fietsers, motoren...wat kan er allemaal niet mis gaan?

Zulke lui mogen ze van mij spullen in beslag nemen en nachtje opsluiten in een dichtgemetselde bunker!!!(politie_kitesmiley)

Deze persoon verziekt het straks voor iedereen!

Dat hij niet aangesproken is?
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 14, 2013, 08:53:08
edit2Rapporteer  
hun strand?
ash

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #8 Juli 14, 2013, 10:04:18
edit2Rapporteer  
volgende keer netjes doch dringend aanspreken om dit niet meer te doen.
Als hij niet wilt luisteren dan kan je andere kiters erbij halen om hem te overtuigen van zijn domme actie en zoals nu posten.

als een auto de kitelijnen pakt dan wordt hij met diezelfde snelheid meegesleurd.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #9 Juli 14, 2013, 10:22:28
edit2Rapporteer  
hun strand?

Op Fehmarn deden wij een vlag van de NKV en Kitehigh opzetten en begonnen ze te mekkeren dat dit niet mocht...
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #10 Juli 14, 2013, 10:36:10
edit2Rapporteer  
Oh, ok. Dacht dat het over de Dam ging.

Ik vind het overigens wel frappant dat wij ons laten aanspreken in het buitenland en we dat kennelijk hier niet doen met ongewenst gedrag door buitenlanders. We hebben het ook een beetje aan onszelf te danken dat de dam een no-go area geworden is. Ik heb die 2 Duitse debielen met het rode (en grijze)  Golfje vriendelijk uitgelegd hoe ze zich beter moesten gedragen en ik heb het idee dat dat hielp, die dag althans. Geen dreigen of schelden, maar vriendelijk en zeer duidelijk.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #11 Juli 14, 2013, 11:00:18
edit2Rapporteer  
Oh, ok. Dacht dat het over de Dam ging.

Ik vind het overigens wel frappant dat wij ons laten aanspreken in het buitenland en we dat kennelijk hier niet doen met ongewenst gedrag door buitenlanders. We hebben het ook een beetje aan onszelf te danken dat de dam een no-go area geworden is. Ik heb die 2 Duitse debielen met het rode (en grijze)  Golfje vriendelijk uitgelegd hoe ze zich beter moesten gedragen en ik heb het idee dat dat hielp, die dag althans. Geen dreigen of schelden, maar vriendelijk en zeer duidelijk.

Ik kom er gelukkig niet vaak meer, maar zal dat soort gasten ook eens aanspreken wanneer ze zichzelf weer eens misdragen.
feddomw
Gast
Antwoord #12 Juli 14, 2013, 11:14:32
edit2Rapporteer  
Het is toch JOUW strand, gebruikersnaam? Of is dat niet jouw mobiele woning achter de idiot met de kite?  schater
gebruikersnaam

Geen avatar

Antwoord #13 Juli 14, 2013, 11:26:43
edit2Rapporteer  
Scherp van je Feddo, is idd onze sleurhut! (hoe weet jij dat nou?) Maar wat ik bedoel te zeggen is dat als je mensen aanblijft spreken op raar gedrag, dat ze soms veranderen. Ik doe dat regelmatig, maar word er ook wel moe van. Daarom kies ik vaak een rustigere spot. (dit akkefietje was overigens ook op een heel rustige dag.

By the way; ik beschouw heel Zeeland en Zuid-Holland als van mij... Tongue

correctie: is m niet. die van ons stond daar ook een keer, maar omgedraaid. Cool
Reodude

Antwoord #14 Juli 14, 2013, 12:18:58
edit2Rapporteer  
 bdam bij noord tot NO wind veroorzaakt dit effect...als je te dicht bij de dam komt bij lichtweer..dan kom je in het vacuum terecht waar je nog minder wind hebt.

Dan spoelen deze jongens aan en lopen dan bovenaan de dam terug...
Zullen ze bij hun niet doen, maar de bdam lijkt voor hen soms wel het stukje waar alles geoorloofd is.
Soms lopen ze onderaan, ook niet aangewezen...maar alleszinds niet op de straat, maar zeker ook niet zonder gevaar, zoals al een paar zelf hebben ondervonden.
Maar deze spande de kroon!
@gebruikersnaam....Mooie actie....hopelijk blijft het duren
Dude
Geronimo79

Antwoord #15 Juli 14, 2013, 16:50:37
edit2Rapporteer  
Ik begrijp dat je daar dus niet mag rond hobbelen met je kite. Niet dat ik welke reden dan ook kan verzinnen dat te doen. Maar op zich zie ik er niet zoveel mis mee (weersafhankelijk)
Faxie

Logs: 0 | 7 uur
Antwoord #16 Juli 14, 2013, 17:07:52
edit2Rapporteer  
Ik begrijp dat je daar dus niet mag rond hobbelen met je kite. Niet dat ik welke reden dan ook kan verzinnen dat te doen. Maar op zich zie ik er niet zoveel mis mee (weersafhankelijk)

Onbetrouwbare wind bovenaan de Dam, verkeer, obstakels, voetgangers, asfalt....
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #17 Juli 14, 2013, 19:46:08
edit2Rapporteer  
Ik probeer steeds weer in de knoop te komen met die kerel, maar het wil maar niet lukken Smiley
feddomw
Gast
Antwoord #18 Juli 14, 2013, 19:58:42
edit2Rapporteer  
Ik probeer steeds weer in de knoop te komen met die kerel, maar het wil maar niet lukken Smiley

Wel ideaal op Ouddorp dit, Ed. Als wind van links komt, gewoon de dijk op lopen met je kite, op je longboard springen en voor de wind uit terug naar C-Side....
Ed.

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #19 Juli 14, 2013, 21:01:27
edit2Rapporteer  
Aan het eind van de dag maken ze de prullenbakken leeg met een grote tractor, van zuid naar noord en dan weer terug. Timing is everything
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.