Ervaringen met bestelbusjes als kite-gezinswagen

Belgarath

Geen avatar

Berichten: 145
Logs: 0 | 15 uur
Augustus 16, 2013, 14:21:41
edit2Rapporteer  

Ik ben aan een nieuwe auto toe, dus die oude gezinswagen gaat de deur uit!  Grin

Graag zou ik jullie ervaringen weten met de renault traffic of opel vivaro of ieder ander merk.

Busje met dubbele cabine, plaats voor 5 personen en kitespullen en bagage voor op vakantie te gaan.

Heb je genoeg aan de standaard L1H1 configuratie of is de langere versie een betere keuze?

Heb je genoeg beenruimte in de korte versie als passagier op de bank?

Kan je je makkelijk omkleden in de korte versie in de winter?

alvast bedankt ThumpsUp


Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 Augustus 16, 2013, 20:49:16
edit2Rapporteer  
ik weet alleen dat die dingen prijzig zijn wat wegenbelasting aangaat tenzij je hem op grijskenteken weet te krijgen.
s-t-e-v-e-n

Berichten: 12
Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #2 September 09, 2013, 12:28:48
edit2Rapporteer  
Koop er 1 op camperkenteken scheelt een hoop maandelijkse lasten. Op marktplaats staat nu een hele nette Toyota Hiace.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #3 September 09, 2013, 15:45:44
edit2Rapporteer  
Ik  heb net mijn transporter vw lange uitvoering omgeruild voor een astra station

transsporter  was perfect,  echt alles kon er in maar hij werd te duur. 420 euro wegenbelasting per 3 maanden en elke beurt 1000 euro of meer.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.