vervanging voor naish depowerkoord

Jer76

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #25 Augustus 24, 2013, 10:20:22
edit2Rapporteer  
dat is waar zoals een vriend van mij een paar weken geleden ondervond met zijn  4 jaar oude cabrinha bar   
waar de  lijn binnen de tube (door slijtage  4 jaar intensief gebruikt )was gebroken en hij op een gegeven moment van het water afstapte  met 30 knopen en het gek vond dat hij niet meer bij zijn depower strap kon die depower tube  was een halve meter uitgerekt
Gewoon Don

Logs: 0 | 188 uur
Antwoord #26 Augustus 24, 2013, 10:24:30
edit2Rapporteer  
Dat zie je niet bij Cabrinha (en RRD en Ozone) omdat ze PU tubing over de lijnen hebben...

Naish had op de shift bar (depower boven de bar) al PU tubes. De universal ATB bar 2014 (ook depower boven de bar) heeft dit nu ook. Voor barretjes met depower onder de bar wordt dit wat lastig.

Laat overigens onverlet dat de bovenkant van de centerhole niet scherp mag zijn...
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #27 September 03, 2013, 16:49:51
edit2Rapporteer  
Is dat koord niet enorm stroef en schuurt je vingers open? Los geweven Dyneema is al eigenlijk te ruw voor je vingers dus ik kan me niet voorstellen dat dit veel beter gaat zijn.
tgroot

Antwoord #28 November 12, 2013, 01:13:43
edit2Rapporteer  
Had je reactie niet gezien evan.
Geen last van schuren gehad, kan ook nog het witte originele depower stukje erop naaien mocht het in de toekomst eventueel nog gaan schuren. Begrijp wel dat je het zegt,omdat het inderdaad veel ruwer aanvoelt, maar ik heb er in ieder geval nog geen hinder van ondervonden.

Een keer of 8 gevaren met mijn zelfgemaakte koord, nu in ieder geval totaal nog geen slijtage merk- of zichtbaar
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.