Nee joh check maar terug in mijn topics zie je al de Fluid torque in t mooie roze
een prototype die ik eind 2006 heb kunnen kopen ( 2007 model.) the very beginning of Fluid.
Toen kwam de Torque 2 deze heb ik nog verkocht hier maar sloeg toen niet zo aan omdat de markt net ff anders in elkaar stak back in the day + bowkites waren nog semi new.
daarna ff gestopt om het in Eind 2009 begin 2010 met de ATV v1 op te pakken in mijn schooltje. )
waar we nu allemaal zitten voornamelijk buiten NL zoals je weet zijn we pas 1 jaar echt hard aan t bouwen hier in NL met veel meer promotie en de kites verkopen zichzelf door de verbeterde kwaliteit en looks. Rusland is een van onze grote spelers.
Kom maar is naar Fluid beach (muiderberg) zoals de vele locals het noemen omdat er ontiegelijk veel fluids in de lucht hangen. Mijn werk maar ook van de teamriders, vaak zelfs de meest vliegende kite op de spots.
Zuiden moet ik toegeven is nog dun bevolkt maar dat komt zeker wel aankomende tijd aangezien de onderhandelingen lopen met scholen en bedrijven in t zuiden / belgie.