Faxie

Logs: 0 | 7 uur
|
Tja d'r zijn geen duidelijke foto's nog... Alleen een foto van een soort V1,5 bar. Dus een V1, met wat V2 onderdelen: 
|
|
|
TBK

|
Weinig verandert dus, alleen de grip op de bar.
|
|
|
Faxie

|
Weinig verandert dus, alleen de grip op de bar.
Bijna alles is veranderd. Dit is de V2 niet he Andere grip, soft bar ends, centerhole van kunststof, nieuwe lijnen, nieuwe swivel zoals de SS en Naish swivels, nieuwe clamcleat. Ben alleen niet zeker van de CL, hoewel ik verwacht dat die ook anders is, vooral lichter.
|
|
|
TBK

|
Oké, ik ben benieuwd !
|
|
|
Faxie

|
Oke de lijnen hadden ze ook al los trouwens. Niet meer van Cousin Trestec (oa F-One dacht ik) maar van Teufelberger (oa North). De vraag was hoger dan het aanbod. Kwaliteit is nagenoeg hetzelfde als je het mij vraagt.
Ik ben vooral benieuwd naar de prijs. Zal wel boven de 200 zitten, maar hoeveel? ..
|
|
|
|
Faxie

|
Ja ik was even dit topic vergeten. Had een berichtje gestuurd naar een modje, maar die sliep denk ik Dank voor het plaatsen En dat dat kreng nu eindelijk eens beschikbaar gaat worden 
|
|
|
|
|
Faxie

|
Leuk om die testen een keer te zien. Ik vraag me af of alle merken dat zo doen.
Meeste merken zullen wel soortgelijke testen hebben ja. Alleen die resultaten houden ze lekker voor zichzelf.
|
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
leuke tests, lekker slopen. Het zegt alleen weinig - of een lijn nou bij 265 of 305 kgf breekt als ie nieuw is- je kan met 100kg rider gewicht niet meer dan 150kgf op vier lijnen zetten. Doe je alles op je frontlines heb je nog 75kgf per lijn, doe er een veiligheidsmarge bij van 2 zit je op 150kgf als design spec. Hoe ziet het er uit na een jaar hard kiten op een zanderig zandstrand, das belangrijker. Ik heb het liefst een op z'n Evans gesleeved en ge-tip-spliced lijntje, daar is er geen scherpe overgang van de stijheid van de constructie zodat de lijn niet scherp knikt. Of de fusion lijnen van Cousin Trestec, die zijn van binnen verstijfd met een ingesmolten EVA kern. Hier 2 voordelen, er kan geen zand in en de buigradius is groter, waardoor je minder snel knopen hebt en minder slijtage door scherp knikken. Die trektesten van barren en chickenloops zijn een absolute must, dat is zeker.
Je kan nieuwe delen uiteraard testen, en dat is ook leerzaam en goed, maar voor de kwaliteit van de bar die jij uiteindelijk gekocht hebt, is het superbelangrijk dat er een goed "Quality Assurance" systeem in de fabriek is. Structurele en dikwandige kunststof delen moet je zeer precies wegen om te checken of er geen bellen in zitten, andere delen moet je per batch en steekproefsgewijs testen, etc. Iedere bar moet dan met een rapport aan het merk worden geleverd waaruit blijkt dat alles is gecheckt.
|
|
|
|
Faxie

|
dikkedulle, kreeg een pakketje binnen vandaag, ik helemaal blij  Blijkt het een V1 bar te zijn  Er is iets fout gegaan blijkbaar... Verdorie zat er naar uit te kijken 'm deze week nog te gebruiken 
|
|
|
Reodude

|
Zelde hier 4x V1 in plaats van V2..... :-\die zullen in kosten vallen :-) :-) :-) Ze kunnen ze ons beter laten houden...het gaat hun anders bijna meer kosten... Dude 
|
|
|
Faxie

|
Zelde hier 4x V1 in plaats van V2..... :-\die zullen in kosten vallen :-) :-) :-) Ze kunnen ze ons beter laten houden...het gaat hun anders bijna meer kosten... Dude  Bij jou ook al ja? Oei Dan zullen wij zeker niet de enige zijn....
|
|
|
Evan
Administrator

Logs: 0 | 1481 uur
|
Kunt zeggen wat je wilt, maar ze leveren wel lekker snel 
|
|
|
Faxie

|
Kunt zeggen wat je wilt, maar ze leveren wel lekker snel  Haha ja dat wel  Nu weet ik dat hun service wel goed is, dus zonder vragen te stellen kan de bar gewoon teruggestuurd worden en verzendkosten zullen als store-credit vergoed worden waarschijnlijk. Ik weet alleen niet ze gelijk de V2 gaan opsturen of dat ze eerst de verkeerde V1 terug willen... want dan moet ik zeker nog een week wachten minstens  Waarschijnlijk een paar sukkels werkzaam bij dat warenhuis...
|
|
|
Reodude

|
Dat warenhuis krijgt de partnummers door van.....Switch in 9 van de 10 cases... Ik kreeg ''invoices'' toegestuurd van dingen die nog in mijn warenkorf stonden, maar waar ik met gecheckt had hoe de afrekening zou zijn. De barren waren al verstuurd voor dat er iets betaald was...hadden ze een speciale paypal account gemaakt zo dat ik aan hen kon betalen... Had ook nog net gezien dat er een method kite klaar voor shipment stond...( ook niet betaald :-) gelukkig op tijd gewaarschuwd Wat bedoel je met store credit? Greetz dude 
|
|
|
Faxie

|
Een bepaald bedrag korting in hun store. Zo doen ze dat in andere gevallen dacht ik, staat ergens bij de voorwaarden. Ondertussen een mailtje gehad met een excuus en de mededeling dat ik zo spoedig mogelijk een nieuwe bar heb. 
|
|
|
Reodude

|
Yep We are very sorry, new bars will be shipped tomorrow...
Aldus weeral opgelost, dit zal hun een behoorlijk wat kosten.....
Dude 8-/
|
|
|
Karel79

Logs: 0 | 2 uur
|
moet je die v1-tjes nog terug sturen of mag je die houden ter compensatie?
|
|
|
Faxie

|
moet je die v1-tjes nog terug sturen of mag je die houden ter compensatie?
Dat zou wel leuk zijn, maar ik ga daar maar niet van uit  Dear Ronald, The simultaneous launch of our new website and three new products did not go as well as we originally hoped. We first lost our server and then vital data links between the website and our warehouses worldwide. Unfortunately our customers were suffering the most and we failed to inform you of the order status, did not ship in a timely manner and to make matters worse, shipped the wrong items. You already have or will received Controller 1 within a few days instead of Controller2. After realizing this mistake we immediately requested to send the correct product(s) out today and we just received confirmation from our warehouse that it is completed. We are very sorry for the delay and any inconvenience caused by those IT issues. Please be assured, all issues have been resolved and any future orders will be shipped like before within 24 hours. If you don't mind, could you please return the incorrect sent item(s) to our warehouse in the UK located at: ** Please use regular postal service, untracked and uninsured. Please send us a copy of your receipt and we will refund the shipping cost. We highly appreciate your cooperation and sincerely hope we did not lose you as a customer. Thank you very much. Regards, Your Switch Team Netjes opgelost dus 
|
|
|
|