Zal een leuke reparatie worden als een klein gaatje bij een crash openscheurt...
Ze zien er wel mooi uit overigens. Tijd voor een demo
Hey faxie. Dat zal enorm meevallen dan zal je namelijk door het zwarte kruis moeten scheuren deze is gemaakt van dacron waar je niet zomaar doorheen komt. Zie onderstaand.
Testen zal geen probleem zijn dit jaar in Nederland zijn er 3 scholen en 2 locaties bijgekomen die met fluid aan de slag gaan. Ook in het zuiden.
Zal een leuke reparatie worden als een klein gaatje bij een crash openscheurt...
Ze zien er wel mooi uit overigens. Tijd voor een demo
Hey faxie. Dat zal enorm meevallen dan zal je namelijk door het zwarte kruis moeten scheuren deze is gemaakt van dacron waar je niet zomaar doorheen komt. Zie onderstaand.
Testen zal geen probleem zijn dit jaar in Nederland zijn er 3 scholen en 2 locaties bijgekomen die met fluid aan de slag gaan. Ook in het zuiden.
Tja ik doelde meer op dat de scheur dan de weg van de minste weerstand gaat zoeken, en dat zal langs de rand van dat dacron zijn. Dus geen makkelijk en netjes te repareren schades. En als die krachten er op komen zal dat dacron er ook moeilijk mee kunnen hebben.
Maarja normaal gesproken zal je niet zo snel op dat punt komen dus ik maak me druk om niks :')