Boardje voor boots

PatrickdeW

Geen avatar

Berichten: 6
Maart 10, 2014, 23:37:49
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,

Ik heb laatst mogen varen op een board van een maatje van mij. Ik was al een tijdje nieuwsgierig hoe het zou wezen om met boots te varen. Naja jullie raden het al in een klap verkocht natuurlijk.

Nu ben ik zelf wat aan het speuren geweest op internet voor een board die er op gebouwd is om met boots te varen (dit in verband met alle drama dingen die ik hoor over uit scheurende inserts)

Nou kwam ik al bij een paar boards uit:

- Naish Antic
- Slingshot Asylum
- F-One Spice

Nou ben ik benieuwd of er mensen ervaring hebben met deze boards?
Of dat mensen nog andere suggesties hebben.
Tevens vraag ik mij af welke maat board ik nodig heb met boots

Ik heb 195 lang, weeg ongeveer 95 kilo en heb schoen maat 47/48 (misschien is dit relevant voor de breedte van het board)
Met straps vaar ik een North jaime pro 2013 136/41.


Mvg, Patrick
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 Maart 11, 2014, 00:39:12
edit2Rapporteer  
Met jouw gewich en lengte moet je je focussen op de 140cm+ wakestyle boards. Dat komt beter tot zijn recht.
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #2 Maart 11, 2014, 11:43:51
edit2Rapporteer  
Voor boardjes.... check ook dit ff:
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=45800.0

Zou voor jouw maten iig een boardje van minimaal 42cm breedte nemen
wasbeer

Berichten: 432
Antwoord #3 Maart 11, 2014, 12:21:29
edit2Rapporteer  
Van die 3 heb ik enkel de Asylum gevaren en die is wel lekker op zich, maar kijk ook effe naar de Liquid Force Element, die vind ik echt veel beter eerlijk gezegd.
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #4 Maart 11, 2014, 13:42:46
edit2Rapporteer  
Zou graag de Spicy advisren, maar die is er alleen in 138x42 en dat is in mijn ogen toch echt wat aan de kleine kant voor iemand met jou lengte en gewicht icm boots.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.