Bedankje voor schroevendraaier!

tgroot

Juni 08, 2014, 01:28:56
edit2Rapporteer  
Afgelopen donderdag op de zandmotor schoot mijn strap los, schroef eruit.
Jij bood me jou multitool aan en omschreef je tas waar hij in zou zitten.

Ik heb je helaas niet meer kunnen bedanken.

Ik heb daardoor nog heerlijk tot sluit kunnen varen. Bovendien zat je gopro en je bankpas bij je
Multitool. Bedankt voor het vertrouwen.

You made my day thx!

Groet Tim
Zeeland135

Antwoord #1 Juni 08, 2014, 10:16:43
edit2Rapporteer  
Wow!

Nog zoveel vertrouwen in de mensheid is zeldzaam.  ThumpsUp Maar wel link  Undecided
Dobbelsteen

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 08, 2014, 10:38:52
edit2Rapporteer  
Idd, vind het ook wel link. Voor hetzelfde geld hadden we hier een topic over "gopro en bankpas gestolen".

Respect voor beide partijen natuurlijk, de ene vanwege het (gevaarlijke) vertrouwen. En de andere vanwege het vertrouwen niet te beschamen Smiley .
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #3 Juni 08, 2014, 10:46:31
edit2Rapporteer  
Gewoon zoals het hoort dus, toppie hoor  ThumpsUp
tgroot

Antwoord #4 Juni 08, 2014, 11:49:48
edit2Rapporteer  
Idd, vind het ook wel link. Voor hetzelfde geld hadden we hier een topic over "gopro en bankpas gestolen".

Respect voor beide partijen natuurlijk, de ene vanwege het (gevaarlijke) vertrouwen. En de andere vanwege het vertrouwen niet te beschamen Smiley .

Voor hetzelfde geld ..... Niet mee eens. Hij bood mij zijn hulp aan, dan zou je wel echt een varken zijn. Bovendien kiters onder mekaar.
Maargoed daarom ook mijn bedankje!
Peer

Logs: 0 | 60 uur
Antwoord #5 Juni 08, 2014, 12:26:42
edit2Rapporteer  
Bovendien heeft Tim een heel eerlijk en vriendelijk gezicht.   
Dobbelsteen

Geen avatar

Antwoord #6 Juni 08, 2014, 15:33:11
edit2Rapporteer  
Voor hetzelfde geld ..... Niet mee eens. Hij bood mij zijn hulp aan, dan zou je wel echt een varken zijn. Bovendien kiters onder mekaar.
Maargoed daarom ook mijn bedankje!

Bwa, ik heb toch al ontnuchterende verhalen gehoord op dat vlak. Er zitten enorm veel varkens op deze wereld. Zelf nog niet meegemaakt gelukkig.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.