Microhook 5e lijn

DXP

September 22, 2004, 22:11:07
edit2Rapporteer  
Ik heb net een update set gekocht en heb geen zin om het gat in mijn bar te verbreden en om een gat in de microhook te boren.

Ben het volgende van plan:
* chickenloop vervangen door RRD hook met wichard
* depower lijn vervangen door een dunnere lijn (stevige 4 mm lijn)
Ik zoek alleen nog een goede oplossing voor de MICROHOOK. Zit te denken aan een ring, maar ben bang dat dit bij volledige depower een probleem geeft.

Heeft er iemand iets soortgelijks gedaan een goede oplossing gevonden voor de microhook?

Alvast bedankt,

Paul
KiteDemon

Antwoord #1 September 23, 2004, 09:10:56
edit2Rapporteer  
De microhook sucks. Bij inhaken zit de bar te dicht op je lichaam en het verschil tussen ingehaakt en depower is gewoon veel te groot.
Gebruik gewoon een ouderwetse vaste loop en stel je lijnen zo af dat je ingehaakt helemaal fullpower staat.
DXP

Antwoord #2 September 23, 2004, 17:57:45
edit2Rapporteer  
Die microhook is inderdaad in zaadding. Probleem is wel dat je voor chickenloop een bevestigingspunt voor je 5e lijn nodig hebt  >Sad
Sake
Gast
Antwoord #3 September 23, 2004, 23:17:41
edit2Rapporteer  
Microhook = Super = meer low-end

Gebruik de lange loop (met zittrapeze) = zalig  8)

Gat boren in je microhook = eitje
xray

Antwoord #4 September 23, 2004, 23:34:44
edit2Rapporteer  
Zoveel mensen zoveel meningen. Persoonlijk ben ik het met XFer eens dat de bar veel te kort op je lichaam zit!
KiteDemon

Antwoord #5 September 24, 2004, 12:53:44
edit2Rapporteer  
Ik heb net een update set gekocht en heb geen zin om het gat in mijn bar te verbreden en om een gat in de microhook te boren.

Ben het volgende van plan:
* chickenloop vervangen door RRD hook met wichard
* depower lijn vervangen door een dunnere lijn (stevige 4 mm lijn)
Ik zoek alleen nog een goede oplossing voor de MICROHOOK. Zit te denken aan een ring, maar ben bang dat dit bij volledige depower een probleem geeft.

Heeft er iemand iets soortgelijks gedaan een goede oplossing gevonden voor de microhook?

Alvast bedankt,

Paul

Als je je microhook toch niet gebruikt dan zou ik de boor erin zetten. De 5de laat je gewoon langs de bar lopen i.p.v. erdoorheen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.