Rule
|
Even ter duiding de twee buitenste struts van mijn ondertussen al aardig gebruikte edge:
Eerste moet eigenlijk even opnieuw, eventueel met stiksel
Tweede is inclusief niet al te sierlijke maar wel effectieve repa
Geeft wel een beeld van waar de struts uiteindelijk slijten; waar ze knikken. Zie je vanzelf een plek ontstaan.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
@ Rule Foto's mogen niet groter dan 800kb en ook hele hoge resoluties gaat het nog wel eens op fout.
|
|
|
Rule
|
@ Rule Foto's mogen niet groter dan 800kb en ook hele hoge resoluties gaat het nog wel eens op fout.
Idd, nu pakt ie m wel.. bij de instructies staat dat je bestand max 10.000kb mag zijn, vandaar mijn verwarring
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Even ter duiding de twee buitenste struts van mijn ondertussen al aardig gebruikte edge:
Eerste moet eigenlijk even opnieuw, eventueel met stiksel
Tweede is inclusief niet al te sierlijke maar wel effectieve repa
Geeft wel een beeld van waar de struts uiteindelijk slijten; waar ze knikken. Zie je vanzelf een plek ontstaan.
Wanneer ik met een Edge vaar dan knikken de strus niet maar de LE richting de tips.
|
|
|
Rule
|
Same here, plekjes komen vanzelf
|
|
|
ErikFanatic
|
Had toch liever die buitenste struts steviger gezien, ik zie al duidelijk in het materiaal waar deze meer te verduren heeft gehad. Dillemma is, zeer hard blijven oppompen waarbij de stiksels van de LE het zichtbaar te verduren krijgen. Of de slijtage van het knakken maar voor lief nemen? Ook al vind ik dat gevoel in de bar op de momenten dat het knakken zich voordoet wel a-relaxed.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Poe das wel heel extreem! Je kan toch zien dat die hier niet voor gemaakt is. Of is het gewoon de kwaliteit van Ozone?
|
|
|
ErikFanatic
|
Ik verwacht dat de LE naden niet anders zijn dan anders, maar dat de buitenste struts dermate dun zijn dat deze niet voldoende sterkte geven bij normale opgepompte druk in combinatie met de krachten die ik er van vraag.
Had het ook liever anders gezien. Maar lijkt hierdoor geen langdurige relatie te worden....
|
|
|
Rule
|
Op zich is het ook een performance kite; weinig compromissen en daarmee ten koste van duurzaamheid?
Persoonlijk zou ik de performance niet in willen ruilen voor minder slijtage. Maar het is wel zuur je kite zo snel achteruit te zien gaan..
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Op zich is het ook een performance kite; weinig compromissen en daarmee ten koste van duurzaamheid?
Persoonlijk zou ik de performance niet in willen ruilen voor minder slijtage. Maar het is wel zuur je kite zo snel achteruit te zien gaan..
Nja pak eens de Dyno of de Velocity, die vervormen niet. Dus dan heb je ook geen overmatige slijtage daardoor.
|
|
|
HuibN
|
Ik (85 kg) heb het niet op mijn Edges. Maar kijk eens of Jaco het heeft. Die weegt nog een stukje meer dan jij.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Als ik snel door het topic scroll, lijk ik wel naar mijn eigen F-one Bandit uno te kijken uit de eerste lichting Zou dit ook niet een verkeerde batch zijn uit de fabriek? Ik weet niet of ze een incrementeel oplopend serienummer hebben?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Ik (85 kg) heb het niet op mijn Edges. Maar kijk eens of Jaco het heeft. Die weegt nog een stukje meer dan jij. Ik weeg ook 85kg Huib, dat heeft met vaarstijl en techniek te maken. Want ik heb het zeker bij alle Edge's.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
Heb ook een high performance kite, maar die vervormt ook niet. (merk wel in de absolute highend dat de kite wil jellyfishen )Struts zien er ook niet zo uit. Wel vreemd om te zien dit.
|
|
|