|
Joris
|
welkom.
|
|
|
|
Freija
Gast
|
Jaja, kitechicksweekend ben ik geweest...en nu verder heb er heel veel zin in!! Wil ook wel met een man mee hoor Als ie een beetje lief is Or some homosexual guys???
|
|
|
Buur
|
Ik ken mischien wel iemand, De vriendin van de gast met WATERJOE op kitechicks, is bezig met leren kiten. Wij wonen in Denhaag. maar zijn in de weekenden ook wel ergens anders te vinden. Ben je in het bezit van een auto? dat maakt het een stuk makelijker. Ik zal even checken hoe zij daar over denkt. Waar kom je vandaan trouwens?
Gr. M
|
|
|
Buur
|
We zijn voor de rest allemaal gezellige en aardige mannen.
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
haha.... tjah.. ik woon niet in die buurt... :'( mjah.. weer een chick drbij
|
|
|
KiteKoe®t
|
weinig gays hier vrees ik, is een echte mannensport he ;D
|
|
|
|
Charlotte
Gast
|
Hee Freija en Suzette! Leuk dat die foto's er nu staan!! Ik heb vandaag al eerder gezocht, maar niet gevonden. Kom ik thuis, staan ze net online! ;D Suzette, nog bedankt voor een superweekend! Eigenlijk wil ik nog een keer (proberen te) kiten voordat het begint te vriezen. De foto met beachboy is leuk geworden! 8)
|
|
|
Freija
Gast
|
Heeeej wat leuk!!! Bedankt Suzette!!! SUPER!
|
|
|
Charly
|
Heb mezelf maar meteen geregistreerd... Charlotte
|
|
|
marlies
Gast
|
heeej...wou ook ff zeggen dat t afgelopen weekend echt super was, ben ook verslaafd ben ik bang.. ;D Greetz marlies
|
|
|
Marieke
Gast
|
Heeej!! Meiden echt super vet weekend gehad, foto's zijn ook top! 8) Suzette, thanx. Ben denk toch wel verslaafd. Hou je voor volgend jaar een plekkie voor me vrij?! ;D Kuzz
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
je bent altijd welkom op de slufter en omstreken... ;
|
|
|
Charly
|
Hee Marieke en Marlies!
Al plannen gemaakt om weer te gaan? Jullie staan allebei leuk op de foto's!
Grt, Charlotte
|
|
|
Alex.....
Gast
|
gave fototjes Suzette! ;D toppie!!
|
|
|
Marieke
Gast
|
Hey Charly!! Nee nog geen plannen, druk met school weer Jij dan? Zit wel heeeel erg te twijfelen of ik een kite ga kopen, in de winter nog een beetje oefenen, board komt later dan wel. Maja student he!! FF sparen : Moet nog ff informeren bij 't Coraaltje in Callatsoog naar prijzen om te huren. Jij staat er btw ook leuk op hee! kuzz
|
|
|
marlies
|
hey Charly, de foto's zijn idd heel gaaf! Van iedereen trouwens... same as Marieke, ben gewoon weer 5 dagen per week aan het werk, dus moet ff kijken, wil wel weer zo snel mogelijk. En stiekem een beetje aan het browsen voor een kite.. ;D En jij alweer druk aan t plannen om te gaan kiten? Greetz marlies
|
|
|
Charly
|
Hee Marieke en Marlies! Ken het probleem: weinig geld, druk met werk etc. Maar ik heb toch weer wat geld bij elkaar gesprokkeld om aanstaande zaterdag nog een les te nemen! ;D Ik heb ook al op internet gezocht naar kitesurfvakanties. Lijkt me dat je na zo'n weekje vakantie toch wel een beetje vooruit moet kunnen komen. Maarja, eerst sparen... : Misschien zijn er nog mensen die redelijk te betalen kitevakantie-adressen weten??? Marlies, Marieke, als ik in de buurt van Alkmaar kom, dan laat ik het weten! Grt, Charlotte
|
|
|
|
Wat is er met kiteportal gebeurt ???
|
|
|
kentyman
|
die url werkt nie!
|