Rutger II
|
NO Draaiend Tot O is inderdaad niet echt veilig.
misschien toch maar uitstellen tot volgende week.
|
|
|
dow
Gast
|
das dan eigenlijk ook niks want dan ga ik naar vlieland. maar deze week kan ik waarschijnlijk niet meedoen vanwege die niksontsteking tis me niet gegund:(
|
|
|
harm
Gast
|
windguru zit meestal wel goed hoor (naar mijn beleving een van de beste). En windguru geeft de hele dag NO. Maar ja de organisatie beslist morgen he dusss ;D
|
|
|
Emiel
|
als het zaterdag is kom ik zoieso niet zondag zou k wel kunnen maar zo te horen is dat out of the question dus voor mij niks als het dit weekend is
|
|
|
Japairman
|
windguru zit meestal wel goed hoor (naar mijn beleving een van de beste). En windguru geeft de hele dag NO. Maar ja de organisatie beslist morgen he dusss ;D
Om 1400 geeft tie O aan op oostvoorne!!! en NO naar renesse is ook niet ideaal met NO of zie ik dat verkeerd?? ZW lijkt mij veel idealer. [verwijderd door de admin]
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
idd......
|
|
|
Mich
Gast
|
Wat is de skill level ? Ik kan al aardig heen en weer varen. (links wat beter als naar rechts) Val af en toe nog wel eens. (Wordt al minder ) Nog geen sprongetjes gemaakt met een board onder me voeten. Alleen gekite op Autoplaya dus nog geen ervaring met echte golven. maar.... Ik zou wel graag mee willen....
|
|
|
Nomaad
Gast
|
Goed plan!! Is kNRM al op de hoogte gesteld? Lijkt mij wel verstandig zeker als er allerlei niveaus gaan meedoen!!
|
|
|
cees
|
denk dat je wel minimaal redelijk moet kunnen hoogtelopen want het stroomt behoorlijk ook moet je denk ik redelijk met golven overwegkunnen
|
|
|
slufterhufters.com
|
de downwinder gaat over ruige zee, vette golven of zeer open water, zoals slufter/ ouddorp.
het is een heel eind kiten, we blijven zo dicht mogelijk bij de kust in de buurt.
dus beslis zelf of je wel of niet geschikt bent voor de tocht. het is op eigen risico, en we hebben geen zin om reddertje te spelen. het is wel de opzet dat er volgauto s mee rijden dus je kan stoppen wanneer je wilt, wel een beetje een watje dan.
|
|
|
www.surfensoul.nl
|
Is niks voor beginners is gewoon een heel eind kiten over open zee als je pech hebt lig je echt ver uit en ben je de Sjaak.
|
|
|
PDJ
Gast
|
En vergeet ook niet dat het water al aardig koud begint te worden. Dan is een half uur dopperen niet echt ideaal.
|
|
|
ARC-Rider
|
In verband met de zeer grote afstand, en de opgegeven windrichting (NO-O) kies ik voor mijn eigen veiligheid, en doe dus niet mee. :'( Ik ga trouwens wel gewoon op de Bdam kiten, dus zie jullie wel voorbijkomen.
|
|
|
harm
Gast
|
Idd pas wel op!! Je moet toch echt wel een jaar kiten denk ik. Maare waneer gaat het nog gebeuren??
|
|
|
Mitch
Gast
|
En ? gaat het door of niet ?
|
|
|
Naish........what else???
|
Je moet echt wel ruime ervaring hebben voor zón trip, zelf ervaren kiters zullen moeite hebben met de reis! Eigenlijk moet je normaal en fake kunnen varen, dit om je benen te sparen! Ga maar eens een rakje van 2 km varen dan weet je wat ik bedoel!
|
|
|
Rutger II
|
fake = tooside toch?
|
|
|
KiteDemon
|
Faky is niet hetzelfde als tooside maar wordt er wel vaak mee bedoeld.
|
|
|
Emiel
|
switch is de eigenlijke naam volgens mij
|
|
|
hart-attack
Gast
|
gaat de downwinder nog door dit weekeind ??? als het door gaat ben ik er bij ;D
|
|
|
KiteDemon
|
Zaterdag niet windzeker en zondag oost. Volgend weekend meer geluk.
|
|
|
drifter
|
Deze downwinder is niks voor beginners!!! In een rechte lijn van blokkendam naar renesse (of andersom) is het ongeveer 25 km. Daar komt nog bij dat je bij ZW wind niet recht voor de wind kunt varen, maar dat het zigzaggen wordt. Dus het wordt wel meer dan 25 km.
|
|
|