Alex.....
Gast
|
hej wrm moet ik nou weer werken dat weekend! GVD, doe je het erom ofzo :'( :'( :'( als jullie nou cker weten welke dag, dan ga ik eens met mijn baasie ouwehoeren !!!!! en ivo je kan best mee, jij kan al super goed varen, dus das no problemo..... kwil ook :'( net als vorige keer, rete hoge golven en achter de slufter strak water, lekker beulen ;D ;D ;D........ dan rijden ze op de haringvliet dam en dan zien ze een stel kiter in de lucht hangen
|
|
|
Marcel!
Gast
|
Lachen zeg met z'n allen!
jullie krijgen nog wind ook dus veel plezier
heeft er iemand misschien een overzichtplaatje van waar naar waar jullie gaan?
|
|
|
WaZuP
|
Ik ben zeker van de partij. Dennis niet zo zeuren gewoon meegaan
MzLs Tim
|
|
|
Leetje
Gast
|
Arno, Schrijf mij ook maar in! Leon weet je nog, je zat vorige week nog bij me in de wagen(brede bar omgeruild)! Ik heb er zekerz veel zin in.........hoop op een bak wind waar je helemaal gek van wordt!!!!! p.s. heb helaas niet veel opties voor vervoer! Groet
|
|
|
KiteDemon
|
De planning stond eigenlijk voor volgend weekend, maar komend weekend ziet er wel goed uit wat wind betreft. Het enige wat geregeld moet worden is vervoer naar het startpunt en natuurlijk de onfortuinlijke chaffeurs.....
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Arno, Schrijf mij ook maar in! Leon weet je nog, je zat vorige week nog bij me in de wagen(brede bar omgeruild)! Ik heb er zekerz veel zin in.........hoop op een bak wind waar je helemaal gek van wordt!!!!! p.s. heb helaas niet veel opties voor vervoer! Groet En ik kom gewoon met Leetje mee!!!
|
|
|
Jeroen
|
Ik wil best chauffeur spelen. Bijlange geen ervaring genoeg om mee te varen. :-[ :-[
Maar het weekend van 10 oktober kan ik niet!!
Dus als je dit weekend zou gaan wil ik best rijden. Stuur me dan een mailtje.
greetz
|
|
|
KiteDemon
|
Zondag zuidenwind en 14,45 u helemaal laag water......klinkt niet verkeerd!
|
|
|
slufterhufters.com
|
het weekend blijft staan van 9 of 10 oktober, bij niet genoeg wind schuift het op naar volgend weekend.
dit weekend gaan we al naar het NK.
en het is voor de meeste te kort dag om bv vrij te vragen als het op een zaterdag wel waait en zondag niet, hopen natuurlijk op zondag 10 oktober, maar dat hebben we niet voor het zeggen.
|
|
|
harm
Gast
|
Jaaa wij doen ook mee (zaterdag zeker) Schijf mij maar in arno voor zaterdag 9 oct. Waarschijnlijk 2/3 man.
|
|
|
mijngatindelucht
|
Hoe staat het inmiddels met de organisatie? Hoeveel man en hoeveel autoos moeten er nog geregeld worden?
Fons...als je de volgende keer een duimpje naar me opsteekt nadat ik net mijn backroll lekker land, wil je dan geen 720 into blind kiteloop bare ass beulen...dat staat zo lullig!
|
|
|
Maup
Gast
|
Wat een goed verhaal zeg!!!
Heb er nu al zin in.
Probeer wel een bus te regelen voor alle Kites Boards enz.
Maup
|
|
|
slufterhufters.com
|
zet voorlopig je ideeen en dingen die je misschien kan regelen hier in een post.
volgende week donderdag evalueren we alles en worden er harde afspraken gemaakt.
|
|
|
harm
Gast
|
Moet er gemailt worden naar arno voor het inschrijven???
wel een top idee hoor ;D
|
|
|
Maup
Gast
|
SH*T
Kan volgende week niet. Lees wel waneer het gaat gebeuren.
|
|
|
KiteDemon
|
Jongens...er zit geen strakke organisatie achter, dus alles is vrijblijvend. Het is gewoon een initiatief van een paar relaxte dudes op zoek naar fun en gezelligheid en iedereen is welkom. Het enige waar rekening mee gehouden moet worden is het aantal deelnemers i.v.m. het vervoer naar de startlokatie. Het blijft allemaal korte termijnplanning dus 2 dagen van tevoren hebben we meer zekerheid en kunnen we kijken hoe we op de startlokatie komen. Zijn er meer dan 40 liefhebbers dan kunnen we misschien wel een touringcar regelen. maar 1 ding is wel zeker....dit gaat fun worden!
Volgende week zullen we anders wel een mailadresje geven om te inventariseren wie er allemaal meegaat.
Oja...zijn er nog deelnemers met een waterdichte camera die meevaren?? Meenemen!!!!...want bij de zandplaten is een mooie gelegenheid om aktiepics te schieten op rete vlakwater en het is leuk om een plaatje te hebben met alle deelnemers van de downwinder.
Fer
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Jongens...er zit geen strakke organisatie achter, dus alles is vrijblijvend. Het is gewoon een initiatief van een paar relaxte dudes op zoek naar fun en gezelligheid en iedereen is welkom. Gelukkig maar, wat strak of niet strak ik kom ook mee.
|
|
|
slufterhufters.com
|
mooi gezegd Fer...
het is wel van belang dat je je ideeen en deelname ff meld hier.
volgende week donderdag weten we meer.
|
|
|
Arjen
Gast
|
In ieder geval goed hoogte kunnen lopen!!
Voor een downwinder?! ;D
|
|
|
Arjen
Gast
|
Maar ik ben er bij....gelukkig kan ik al een beetje hoogte lopen
|
|
|
teammohawk
Gast
|
niet te hopen dat het net zo gaat als bij het afscheid van autoplaya!!! ben er zowieso bij als het op zondag is.
|
|
|
KiteDemon
|
BTW, volgend weekend is wereldvredevliegerdag dus ik weet wel zeker dat de daar aanwezige fotografen hun camera´s op het water zullen richten. Dat zal een waanzinnig plaatje opleveren als er ineens een kudde bontgekleurde kites op de zandplaten neerstrijkt. Bericht uit de media; Alien-invasie op de zandplaten voor Oostvoorne..... ;D
|
|
|
Rutger II
|
Hehehe Wordt Massif !!! 8)
ben dr ook bij(alst goed is)
|
|
|
mijngatindelucht
|
oooo krijg al kriebeltjes in mijn buik!
Snel lijken wat zal ik aan zal trekken...
|
|
|