Jeks one
|
he ar, ik ga alleen mee als op de heenreis op je schoot mag zitten. jaja de hele reis.
ik doe een rugzakkie op m'n rug met een pomp, want ik kan het damn gaatje nie vinden. (in de LE12)
|
|
|
slufterhufters.com
|
met oost ga je maar lekker alleen. volgens guru wordt het zaterdag NO, dus startpunt blokkendam, dikke 5 bf, zondag staat slecht.
voorlopige voorspellingen.... kan nog veranderen.
|
|
|
|
KiteDemon
|
Met O niet vergeten je pasport mee te nemen
|
|
|
-_Wouter87_-
|
oke, ik ga wel mee, gewoon met eigen vervoer kom ik wel... Naar eurofun :D me eerste downwinder... komt goed... hoeveel gaan der ongeveer mee mense?
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
ey, ik zou t ook vet vinden als ik mee zou kunnen gaan alleen heb ik nog geen eigen vervoer [ben al wel rijlessen aant nemen ] dus met wie zou ik mee kunnen rijden, kom uit dordrecht. alvast bedankt en hopen op goede wind natuurlijk
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
ik ben ook voor samen met dave ........
|
|
|
mijngatindelucht
|
Ja hoor gvd...komt m'n pa: "k ben jarig op zondag"! Ik heb eens zoon onderwerpje gepost...kitesurfen slecht voor je sociale contacten....
Bij deze bevestigd....adios pa, ik vier je feestje op het waterzzzzzzzzz!!!
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
JUISSSST dat is veel gezelliger , en je hebt nog meer visite ook.... ;D
|
|
|
harm
Gast
|
Gaat helmaal goed komen. Beetje vroeg starten dan hebben we NO op zaterdag. ps. worden de tijden ook bij gehouden?? (voor de speedfreaks)
|
|
|
slufterhufters.com
|
voorlopige weersvoorspelling, zaterdag NO, en zondag O. dus zaterdag is een goede dag voor de downwinder, beginnen we bij de Blokkendam.
is onder voorbehoud, kan nog veranderen het weer.
|
|
|
Michiel_
Gast
|
Ik kom ook ! heb nog nooit zoiets gedaan, maar lijkt me super !:)
|
|
|
KiteDemon
|
Za. N !!! Beter dan NO zelfs. Nu hopen dat er genoeg wind staat.
|
|
|
slufterhufters.com
|
een hoop kiters zullen denken, ja weer een meeting tussen de slufterhufters, die gasten ken ik niet dus ik ga niet mee.....
er gaan een heleboel kiters mee die wij niet eens van gezicht kennen...
ga gewoon mee en lekker los gaan, maak nieuwe kite vrienden.....
|
|
|
KiteDemon
|
Who the f@#k zijn de slufterhufters dan...?!
|
|
|
dow_rhino
Gast
|
in principe wil ik gaan zit alleen nog met een voorhoofdsholte ontsteking dus ff kijken of dat antibioticakuurtje beetje tempo wilt maken. maar count me in doe alleen niet mee met de bbq houd er niej van. zit net wel ff weer te checken en word wel erg oostelijk al weer dat motten we neit hebben. maar is t dan niet een idee om er een speedevent op t oostvoornse meer van te maken misschien kan dat wel als 2e optie.
|
|
|
KiteDemon
|
Nog ff afwachten wat de wind gaat doen zaterdag. En een speedevent is leuk als het echt poeiert en kostante wind is. Niet op het binnenmeer dus.....
|
|
|
Emiel
|
nit een idee om het een weekend uit te stelle?
|
|
|
Japairman
|
nit een idee om het een weekend uit te stelle?
ff afwachten wat het weekend brengt!!
|
|
|
Japairman
|
in principe wil ik gaan zit alleen nog met een voorhoofdsholte ontsteking dus ff kijken of dat antibioticakuurtje beetje tempo wilt maken. maar count me in doe alleen niet mee met de bbq houd er niej van. zit net wel ff weer te checken en word wel erg oostelijk al weer dat motten we neit hebben. maar is t dan niet een idee om er een speedevent op t oostvoornse meer van te maken misschien kan dat wel als 2e optie.
Heb ik ook vaak last van, goed stomen en absoluut niet je neus snuiten maar ophalen. Antibiotica slaat bij mij altijd binnen 3 dagen goed aan. Zorg er verder voor dat je hoofd goed warm blijft en dus een cappie op het water.Stekte!!! Neem je dan zelf wat anders te eten mee? ;D
|
|
|
dow
Gast
|
ophalen like wtf:P dat had ik nou weer niet verwacht. nou hopen maar dat t toegestaan word vet niks als ik niet mee kan maar anders zondag oost 20 knopen ofzo is toch prima voor speed event. en anders met zn alle naar stichtse brug komen das hier op binnenwater kunnen we ook downwinder maken:p
|
|
|
Emiel
|
en dan naar muiderberg, moeten we wle onder een grote brug door misschien lukt dat wel ;D
|
|
|
pierre
|
wie zegt dat je er nie over heen kan?? ;D
|
|
|
harm
Gast
|
we gaan gewoon knallen Gaat helemaal goed komen kijk maar op windguru voor zaterdag!! Maar hoeveel mensen doen er mee 20/30 ofzo???? of hebben jullie ook geen inzicht
|
|
|