Idefixe
|
Goed bericht!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Update voor vandaag gedaan, langs de kust in Zeeland en Zuid-Holland waait het op dit moment al ruim 30+ knopen met vlagen die daar behoorlijk boven liggen.
|
|
|
pewpew
|
Update voor vandaag gedaan, langs de kust in Zeeland en Zuid-Holland waait het op dit moment al ruim 30+ knopen met vlagen die daar behoorlijk boven liggen.
Jij gaat je persoonlijk record verbreken denk?
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Jij gaat je persoonlijk record verbreken denk? Ik weet nog niet 100% zeker of ik ga... als ik ga dan ga ik dat zeker proberen!
|
|
|
pewpew
|
Wat houdt je tegen?
|
|
|
Gewoon Ron
Logs: 0 | 11 uur
|
vlagen van 100 km/h misschien? Slufter krijgt het meest te verduren nu. beter wachten tot na 15:00....
blijft ook langer licht...
|
|
|
pewpew
|
Gewoon goed aankanten
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Wat houdt je tegen?
Nou ik heb behoorlijk last van mij rug, maar dat komt goed. Nu alleen nog kijken waar...
|
|
|
Reodude
|
Brouwersdam ...Daarnet vlagen tot 41knt...nu lijkt het alsof de wind draait meer zzw tot zw Dude
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was weer even beulen vanmorgen op Schellinkhout met de 7 meter Edge, gelukkig geen knetterharde vlagen maar gigantische harde wind, was afzien en surviallen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
'Wind neemt alweer af' (alles is relatief ) Maar hou het veilig...!!
|
|
|
pewpew
|
De vlagen op schel gingen toch wel richting 55+. Ik ken mijn grens nu met de 7
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Hopelijk iedereen nog heel? Ging aardig los vanmiddag wat betreft de wind
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Grr, wind was hard aan het afnemen toen ik ging. Te lang gewacht tot de wind naar wzw ging draaien en getwijfeld of de vlagen wel of niet te hard waaien.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Helaas iets te laat er op, de echte knal wind was al weg. Toch nog 13,5m op de woo.
|
|
|
Marc_87
Moderator
|
Grr, wind was hard aan het afnemen toen ik ging. Te lang gewacht tot de wind naar wzw ging draaien en getwijfeld of de vlagen wel of niet te hard waaien.
Je had gewoon naar de Slufter moeten rijden zeurpiet!
|
|
|