afstand downwinder

huib

Oktober 22, 2004, 16:44:57
edit2Rapporteer  
Wat is een beetje redelijke afstand voor een downwinder?

Nog nooit eerder gedaan dus een beetje moeilijk in te schatten hoeveel afstand je zo aflegt. Dacht aan een stukje noordzee kust afzakken met ZW6 morgen. Lekker 2 uurtjes golfrijden.

Iets van 20 tot 30km redelijk?
Robert van Soolingen
Gast
Antwoord #1 Oktober 22, 2004, 18:26:17
edit2Rapporteer  
Noordwijk -Zandvoort is perfect. Het is ongeveer 2 uur al golvenrijdend en springend. Dan ben je ook wel redelijk klaar.
Het is absoluut de moeite waard. Helaas wordt de wind morgen waarschijnlijk te hard. (zw mogelijk stormachtig).
Mocht het wel goed zijn dan gaan wij (vrienden van omgekomen Marcel) er ook eentje doen ter nagedachtenis aan Marcel.
En dan geldt uiteraard: Hoe meer mensen hoe mooier.
Misschien tot morgen dan!
huib

Antwoord #2 Oktober 22, 2004, 18:32:58
edit2Rapporteer  
Ik dacht zelf te beginnen op Wijk aan Zee en dan naar het noorden. Maar Noordwijk --> Zandvoort is ook wel mooi. Morgen geeft de Guru 27 knopen aan. In de vlagen zal dat iets van 30 - 32knopen zijn. Is inderdaad wel ruig varen dan.
Naish........what else???

Antwoord #3 Oktober 23, 2004, 00:48:15
edit2Rapporteer  
Hoi Robert,

tof plan! Jammer dat ik morgen(eigenlijk vandaag,zaterdag) niet kan. Ik hoop voor jullie dat de wind niet te hard is morgen(vandaag)! Ik heb zondag al afspraken maar voor een Down-winder ter gedachtenis van Marcel zeg ik zonder probleem al die afspraken af! Omdat de Slufter momenteel zo-wie-zo een puinhoop is met al die zandbanken willen er vast wel wat Slufterhufters mee, al was het alleen al uit respect voor Marcel!
Dus wie evt Zondag?
Robert van Soolingen
Gast
Antwoord #4 Oktober 23, 2004, 09:21:00
edit2Rapporteer  
Mocht het weer niet beter worden dan dat het nu (zaterdagochtend) is dan wordt het zondag. Ik hou je op de hoogte.
Gr. Robert.

Antwoord #5 Oktober 23, 2004, 12:04:23
edit2Rapporteer  
Ik hoor het wel!

Antwoord #6 Oktober 23, 2004, 13:45:46
edit2Rapporteer  
Ga morgen toch maar naar Oostvoorne!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.