Website autostrand.nl in de lucht!

Soca

Antwoord #25 December 05, 2004, 14:25:35
edit2Rapporteer  
Jasper en anderen.. over een tijdje zullen we iets met donaties gaan doen, hopelijk willen jullie dan nog steeds sponsoren.  Wink

Ik weet wel dat jullie allemaal vaste bezoekers van www.autostrand.nl zijn, maar ik wilde toch even mededelen dat er 2 nieuwe dingen op te site staan.. 'In de media' over berichten in kranten en tv waar de site vermeld wordt.. en 'Stichting' over de stichting behoud recreatie autostrand oostvoorne. Via nieuws en via de stichting kun je op de autostrandkrant uit 1992 komen die met verantwoording van de stichting is uitgebracht. Daarin is veel te lezen, zelfs met een vleugje humor. een echte aanrader dus!  

Oh en nog iets, de beheerder van het strand en baas van het bezoekerscentrum tenellaplas van ZHL, Alewijn, heeft in het gastenboek gereageerd.. niet de bedoeling hem de grond in de stampen, maa ach... een grappige reactie ofiets is wel op zn plaats ;D

tot zo ver..
Soca

Antwoord #26 December 09, 2004, 22:47:38
edit2Rapporteer  
aloha! goed nieuws!  Wink  nieuwe onthullingen over de sluiting zijn te lezen op de site! en er wordt steeds meer onderzocht en ondekt hier, dat strand komt nog wel open, ik krijg steeds meer hoop!

Het rekeningnummer staat er nu ook eindelijk op. Elke bijdrage is welkom. We hopen dat jullie wat over hebben om de website online te houden! Alvast bedankt! www.autostrand.nl  (onder 'donaties' )

enne.. hou de komende week de kranten in de gaten Wink ssst...
WaZuP

Antwoord #27 December 09, 2004, 23:13:53
edit2Rapporteer  
Goed bezig zal ook ff teken :Smiley
Japairman

Antwoord #28 December 10, 2004, 18:12:03
edit2Rapporteer  
 8)
Soca

Antwoord #29 December 20, 2004, 22:28:21
edit2Rapporteer  
Vanaf nu kun je je aanmelden voor de Autostrand Nieuwsbrief! Via deze brief zullen we jullie op de hoogte houden van t laatste nieuws, we zullen toekomstige acties aankondigen etc.

Meld je ff aan zou ik zeggen!

http://www.autostrand.nl/nieuwsbrief.htm

Jaja, wij geven om natuur èn om mensen!

Wink www.autostrand.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.