auto leeg gejat!!! op slufter!

@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #50 November 30, 2004, 08:14:40
edit2Rapporteer  
Kunnen we niet een inzamel aktie voor eric houden om zo miscchien de kite van marcel te kunnen kopen. Ik wil best 10 euro doneren als nog 60 gasten dit doen moet het volgens mij wel gaan lukken. Misschien kan brunottibob ook wel iets regelen voor een leuk prijsje?

WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #51 November 30, 2004, 09:53:55
edit2Rapporteer  
Echt verrot erik ik hoop dat je alles terrugkrijgt van de vrzekering
 >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad >Sad
posty

Berichten: 2454
Antwoord #52 November 30, 2004, 11:19:18
edit2Rapporteer  
Kunnen we niet een inzamel aktie voor eric houden om zo miscchien de kite van marcel te kunnen kopen. Ik wil best 10 euro doneren als nog 60 gasten dit doen moet het volgens mij wel gaan lukken. Misschien kan brunottibob ook wel iets regelen voor een leuk prijsje?
Goed idee Tim, mij heb je. Van de 1000 leden zijn er toch zeker wel 100 die iets willen doneren?
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #53 November 30, 2004, 11:22:13
edit2Rapporteer  
zou je denken??
Airforce1
Gast
Antwoord #54 November 30, 2004, 11:30:11
edit2Rapporteer  
Ik wil ook best wel wat doneren!, maar kun je niet beter ff afwachten of tie wat terug krijgt van de verzekering.
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #55 November 30, 2004, 11:31:48
edit2Rapporteer  
Ik hoor wel of er meer gasten zijn die willen doneren


TimX4
@rjen

Geen avatar

Berichten: 1805
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #56 November 30, 2004, 11:33:18
edit2Rapporteer  
Misschien wil arno zijn x4 16 voor een echt vrienden prijsjes weg doen???????????????????????????????

Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #57 November 30, 2004, 13:42:27
edit2Rapporteer  
volgens mij valt het toch echt gewoon onder de verzekering. Inboedelverzekering van je auto dekt dit soort dingen.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #58 November 30, 2004, 13:51:12
edit2Rapporteer  
volgens mij valt het toch echt gewoon onder de verzekering. Inboedelverzekering van je auto dekt dit soort dingen.

Volgens mij kan je dat ook op de verzekering van de auto verhalen Erik.
Je hebt toch wel aangifte gedaan??
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #59 November 30, 2004, 16:16:31
edit2Rapporteer  
Eeey gozers,

Mn vader heeft gebeld naar verzekering en die zeggen dat we geen verzekering hebben die het dekt!

Inboedel verzekering van auto?
inboedel van huis: in de polis staat: diefstal uit voertuigen wordt niet gedekt.

autoverzekering.. all risc! : schade aan auto ( slot ) wordt wel vergoed maar goederen die eruit zijn niet.
Zit wel ff krap bij kas ja.

maaaaaaaaare fer, natuurlijk heb ik aangifte gedaan!

gister was ik naar politie bureau voor een nieuwe id-kaart.. sta ik bij die hommels gewoon 30 minuten te wachten voordat iemand me komt helpen!
zn 1e zin: JA wat is er!? Uhh pardon?

dan kun je op zn minst even zeggen. sorry voor het lange wachten, wat kan ik voor u doen. sukkkels

Greetz Erik  
Airforce1
Gast
Antwoord #60 November 30, 2004, 16:30:59
edit2Rapporteer  
Hé Erik, heb je misschien een doorlopende reis verzekering?,
hier vallen dagjes uit namelijk ook onder en als jij toevallig een dagje slufter heb gedaan...snappie m.... het is het proberen waard
Succes
Erik Verhe1j

Berichten: 1044
Antwoord #61 November 30, 2004, 16:36:30
edit2Rapporteer  
nee helaas daar hebben we ook al aan gedacht... maar die hebben we niet.
Michel
Gast
Antwoord #62 November 30, 2004, 18:22:12
edit2Rapporteer  
Verhalen op een verzekering zal wel heel moeilijk worden denk ik.

Maar als er genoeg animo voor is... ik kan ook wel 10 euro missen !
posty

Berichten: 2454
Antwoord #63 December 01, 2004, 11:23:05
edit2Rapporteer  
Hé Erik, heb je misschien een doorlopende reis verzekering?,
hier vallen dagjes uit namelijk ook onder en als jij toevallig een dagje slufter heb gedaan...snappie m.... het is het proberen waard
Succes
Dit moet ik toch is gaan nakijken dan bij mijn verzekering.
Tomislav

Geen avatar

Berichten: 715
Antwoord #64 December 01, 2004, 12:33:57
edit2Rapporteer  
Het is te laat voor de reeds gestolen kites van Erik maar de verzekering van Unigarant dekt ook diefstal van kites. Het kost wat maar is misschien geen overbodige luxe...
Leander

Berichten: 4171
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #65 December 01, 2004, 13:12:00
edit2Rapporteer  
nee, dat blijkt wel weer.
Maar ik heb gelukkig een doorlopende reisverzekering.
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #66 December 01, 2004, 14:01:34
edit2Rapporteer  
Echt jongen, ze kunnen nergen met hun tengels afblijven  >Sad Als ik er zo een zie, dan pomp ik mijn 18 op met 6bft, leg mijn stuurlijn een keer om zijn nek en laat dan het zooitje op, succes!

Maar eh, ik heb zelf een keer gehad dat mijn auto opengebroken is. Verzekering weigerde ook maar eencent uit te keren, omdat er spullen op de achterbank lagen en dus in het zicht. Zeg sowieso dat alles in je kofferbak lag en dat ze via de achterbank in je kofferbak zijn gekomen, dan heb je de meeste kans!!

Wat betreft autoslutel. Ik heb een dummie laten maken (kost iets van 30 euro) die kan mee het water op, zit in mijn trapeze. Kun je niet mee wegrijden, alleen deur openen, echte sleutel verberg ik altijd goed ergens in de auto..

eniewee, succes met de verzekering!
Stefan Koole
Gast
Antwoord #67 December 01, 2004, 15:11:49
edit2Rapporteer  
En wat als er een kite center komt, zou je dan vijf euro per dag betalen om er safe te kiten dat wil zeggen er is een snelle boot aanwezig en mensen om te helpen en les geven
Sebastiaan

Berichten: 133
Antwoord #68 December 01, 2004, 16:08:53
edit2Rapporteer  
Erg klote Eric! Hoop voor je dat je em op een of andere manier nog terug krijgt, al is de kans erg klein.

En DrPurno, 30 euro voor een kopietje van autosleutel!? Issie van goud?  ???
NAISHTERBATE
Gast
Antwoord #69 December 01, 2004, 17:46:25
edit2Rapporteer  
Echt niks voor je dat je spullen zijn gejat.

Helaas heb je weinig kans dat je dit vergoed krijgt want waardevolle spullen als bijv. laptop of kites moet je extra meeverzekeren.

Als je dat zo maar terug zou krijgen is het wel een hele makkelijke manier om aan geld te komen, en nederlanders lichten de verz. graag op.

Er schijnt wel een of andere instantie te zijn voor dit soort pechgevallen die je misschien tegemoet willen komen, maar het fijne weet ik daar ook niet van.

In iedergeval  aangifte doen bij politie Oostvoorne en hopen dat ze meer zullen controleren op plaatsen als Slufter.

Succes ermee verder.
NAISHTERBATE
Gast
Antwoord #70 December 01, 2004, 17:47:15
edit2Rapporteer  
echt K U T voor je niet niks maar gewoon keihard K U T
FLOF

Berichten: 879
Antwoord #71 December 01, 2004, 17:47:42
edit2Rapporteer  
Erg klote Eric! Hoop voor je dat je em op een of andere manier nog terug krijgt, al is de kans erg klein.

En DrPurno, 30 euro voor een kopietje van autosleutel!? Issie van goud?  ???

Yeah dude, pimp your keys!   ;D
zwitselaar
Gast
Antwoord #72 December 01, 2004, 17:51:35
edit2Rapporteer  
Mijn auto is ook al een keer leeggejat lagen geen kites in maar wel andere spullen.

Krijgt het allemaal niet vergoed!! Moet je t maar niet in je auto laten liggen

tja waar dan??

Ik heb ook wel een reisverzekering maar k weet niet zeker of je daarmee wegkomt?? Iemand die dit wel zeker weet??
Steph

Berichten: 467
Antwoord #73 December 01, 2004, 17:58:39
edit2Rapporteer  
Voordat iemand anders nog een idee over verzekeringen heeft.. Ik heb er intussen wel wat ervaring mee en je hebt er geen bal aan in deze situatie!

1. Huis inboedel verzekering dekt nooit iets in een auto.
2. Unigarant kitespul verzekering zal niks dekken mits de spullen niet in een afgesloten achterbak lagen, of in ieder geval UIT het zicht (handdoek erover is soms genoeg).
3. Auto verzekeringen dekken nooit eigen spullen die uit de auto zijn gestolen.
4. Een reisverzekering zal nooit uitbetalen voor kites. Die zijn te duur / te kwetsbaar. Vandaar dat je de extra Unigarant verzekering nodig hebt.

Ik ben er van overtuigt dat verzekeringsmaatschappijen echt de grootste afzetters zijn die er bestaan. Ze beloven alles, maar je kunt ze tegenwoordig bijna nooit meer gebruiken. Daarom is dit ook zo'n groot probleem, wat moet je anders met je spullen als je gaat kiten???
De meeste van jullie wonen in de Randstad, dus jullie weten wat ik bedoel.
Je kunt alleen een afgesloten achterbak gebruiken omdat er zo vaak uit auto's wordt gejat.

Bij VW kost het namaken van zo'n electrische autosleutel ook zo'n 40 euro. Daar zit een proces achter dat is gewoon ziek! Ze maken dan een afspraak met het hoofdkantoor in Deutschland voor een bepaalde dag. En alleen op die dag zelf is de nieuwe activeringscode voor de nieuwe sleutel geldig. Natuurlijk kan dat dan weer niet op de auto die ik van ze heb... sukkels...

Maar goed, Erik.. flink lastig, ik denk dat je er niks meer aan kan doen. Liegen over de locatie van je kites e.d. is het nu ook te laat voor aangezien je al aangifte hebt gedaan...

Ik let nu ook in ieder geval op of jou kite ergens te koop staat...
Waar kan ik mijn 10 euro naartoe overmaken voor de 'Red je mede-kiter' actie??
NAISHTERBATE
Gast
Antwoord #74 December 01, 2004, 18:03:52
edit2Rapporteer  
Als je toevallig nog op wintersport gaat?

Sluit een reisverz af.

neem je "kite" mee.

laat hem stelen.

doe aangifte.

terug van vakantie heb je het geld binnen 4 wk op je rekening.

vermeld wel even bij het afsluiten van de polis dat je gaat snowkiten.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.