Roep niets over je heen, gebroken arm!!!!

Flakkee-John

December 23, 2004, 22:47:36
edit2Rapporteer  
 ???

[verwijderd door de admin]
Flakkee-John

Antwoord #1 December 23, 2004, 22:53:55
edit2Rapporteer  
GIsteren wezen snowboarden. Collega die met kerst vrij is liep al 3 weken te ouwehoeren dat wanneer ik iets zou breken hij nog iets zou breken, want dan zou hij moeten werken met de kerst.
Wat had ik nou verzonnen:
Door mijn contacten met ziekenhuis vanmorgen langs geweest en gevraagd of ze met de grap mee wilden werken en mijn pols in wilden gipsen. De zusters vonden dit zo'n mooie grap dat ze eerst mijn been wilden doen.
Ik was bang er dan iets anders stijf zou worden door de knappe zusters, dus toch voor de pols gekozen.
Toen terug naar werk en zielig doen.
Ik heb nog nooit iemand zo sip en pissed gezien. Zijn vriendin gebeld om het kerstdiner af te bellen.
Halve dag volgehouden door weg te gaan van bureau en na het eten terug te komen. waanra duidelijk werd dat hij in de zeik gezet was.
Collega kon de grap waarderen en was er volaan ingetuimelt.

Echter januari en februari moet ik echt gaan boarden dus laat dit aub niet mijn straf worden!!!!!!!!   8) 8) 8) 8) 8)

Mooie kerstgroet

john
slufterhufters.com

Antwoord #2 December 23, 2004, 23:51:25
edit2Rapporteer  
te bruut die grap, en dat kan je terug verwachten dadelijk van je collega.

ghehehheh  ;D
Flakkee-John

Antwoord #3 December 24, 2004, 00:01:23
edit2Rapporteer  
Vanavond mijn moeder ook de fot gemaild en hetzelfde verhaal verteld. Was gelijk in de auto gesprongen en kon de grap in eerste instantie niet helemaal waarderen, maar heeft gezworen me terug te pakken, want iedere maand verzin ik wel iets anders om iedereen in de maling te nemen.

Dus inderdaad watch my back! ??? Maar ik sta al zoveel punten voor ;D
slufterhufters.com

Antwoord #4 December 24, 2004, 01:20:57
edit2Rapporteer  
doet me denken aan een verhaaltje....

dadelijk is het echt en blijven ze gewoon zitten op de verjaardag...
Japairman

Antwoord #5 December 24, 2004, 11:49:30
edit2Rapporteer  
LOL
Yannick

Antwoord #6 December 24, 2004, 20:18:04
edit2Rapporteer  
hahaa, te goede actie!

zou het ook werken met school?
"meneer, ik kan geen toets maken, heb mijn rechter arm in het gips!"
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.