ouddorp-rules

|
Oh ja, wij willen in de maand juni gaan. Volgens de statastieken is er dan redelijk veel wind!
|
|
|
Tom

|
Nee ! Ik ben er geweest maar zover ik weet overal ondiepe riffen en shit. Denk dat hurgada wel beter is. De wind is er meestal alleen in de middag maar wel een lekker briesje 
|
|
|
drifter

|
Kun je met blote voeten kiten bij colona, zonder ze open te halen aan dat koraal?
|
|
|
Joost

|
Dubai is ook erg mooi. Die gebouwen en de hele stad(GOLD GOLD GOLD) Vette shit maar wat ik me kan herrineren is het strand en naar mijn idee de mogelijkheden om te kiten ook goed. Het fijne weet ik er dus niet van het kite maar de stad de hotels alles is zo mooi. @#$
|
|
|
Joost

|
Sharm el Sheik, Egypte. Ook leuk 8)
|
|
|
xray

|
Colona zonder schoentjes helemaal goed! Bewijs? 
|
|
|
JorritW
Gast
|
Die Raymond, wat een beul!
|
|
|
xray

|
Is niet echt beulen, heb er alleen maar zand gezien op de zandbank.... ;-) Morgen Horst Jorrit?
|
|
|
slufterhufters.com

|
El Gouna is wel een sjiek dorp, waar je ook goed kan kiten( op je blote voeten)
waarom geen Fuerteventura, daar heb je alles, kan je s avonds zeeeeeeeeeeer goed vertoeven in Corralejo.
|
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
hurghada is trouwens relaxed om uit te gaan!
the chill papa's bar en nog 1 of andere vage russische maffia tent(niet zo heel erg leuk :-X)
|
|
|
Tom

|
Nou ik vond het stap leven niet zo denderent in Egypte 
|
|
|
Sebastiaan

|
sharm kan je beter maar vergeten, niet te doen. misschien dahab? ras sudr is geloof ik ook zo'n nieuwe spot... el gouna - geen reet te doen alleen...
zag tijdje terug in een of ander magazine nog wat nieuwe spots in egypte, zagen er erg strak uit...
|
|
|
Engel

|
Sharm el Sheik ben ik geweest om te duiken. Dat is prima maar Kitesurfers heb ik daar toen in november niet gezien. Langs de kant ook veel plaatsen waar je niet met blote voeten kunt staan. Hurghada is een prima spot. .^
|
|
|
drifter

|
Ik wil eind april egypte of fuerte, Wanneer begint die wind weer te waaien op de canarische eilanden?
|
|
|
|
Engel

|
Voor Fuerte, bij Sotavento, check deze site: http://www.rene-egli.com/2005/htm/de/statistik-ws.htmLet wel op dat deze cijfers, door de speciale ligging, alleen voor deze spot gelden dus niet zonder meer vanuit gaan dat het voor het hele eiland zo is. Hoewel het daar wel erg vaak goed waait. 8)
|
|
|
kitemafkees

|
RAS SUDR !!!!!!!!!!!!!! ligt ongeveer 300km upwind van sharm el sheik......
Ben daar in september met North kitebaording geweest en was meer dan top top top !!!!!!
Moet je gaan naar Hotel Ramada Plaza, Hotel, het is meer een soort bungalow-park en is echt zeer zeer netjes en flink luxe daar. Eten zeer goed te doen daar en erg vriendelijk personeel!
Was er 6 dagen, dag 1 was 3-4bft dag 2 was 5bft dag 3, 4, 5 alledrie 6-7bft en dag 6 was weer 5bft....... Van mei t/m oktober waait het er erg windzeker, aan een 12m en 9m heb je genoeg....
Ze leggen daar altijd bloemen over je dekbed en vouwen de gekste beesten van je dekbed... Ik dacht dat het voor fooi was dus ik heel netjes bloemen bij elkaar gelegt met 2 euro erbij..... Volgende dag bloemen weg 2 euro lag er nog ??? ??? ???
Mocht iemand adres etc willen hebben, kan ik dat altijd ff doormailen!
|
|
|
slufterhufters.com

|
engel, Sotavento is de rotste stek om te kiten die ik maar kan verzinnen. super rete vlagerig en aflandig, of schuin aflandig, niet kitevriendelijk met al die windsmurfers.
Corralejo is de place to be, en dan lekker beulen bij Flagbeach.
|
|
|
ouddorp-rules

|
Corralejo is de place to be, en dan lekker beulen bij Flagbeach.
Ik denk dat ik mij daar maar in ga verdiepen, moet ook wel leuk wezen voor vriendin. Dus `s avonds lekker shoppen, eten en drinken enz.... Thanks en volgens mij staat er genoeg wind in juni, wil dit jaar alleen de 12 en 8 meenemen!
|
|
|
Joost

|
Corralejo is zeker relaxt. Heb er tenslotte leren kite. En een super stadje waar je vriendin zich lekker kan uitleven.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
wij gaan waarschijnlijk v 3 weken van de zomer naar El gouna... schijnt wel heel goed te zijn pics op kite www.meya-meya.com ...
|
|
|
slufterhufters.com

|
ben er geweest, voor 1 week is het leuk met een groep vrienden.
en dat is geen strand he waar je kan kiten, is harde ondergrond.
als je met familie gaat is Fuerteventura een aanrader.
|
|
|
Moza

|
Ik zit ook te kijken voor van de zomer....heb tenerife gehad...frankrijk....maar Fuerte, waar boek je m en voor quanta kosta als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ga met mn meisje en wil luxe en een mooi strand voor madam.....voor weinig doekoes....ideeen?
|
|
|