Bazmark

|
Burgh-haamstede-Brouwersdam 10 min Burgh-haamstede-grevelingen 10 min Burgh-haamstede-Neeltje Jans 10 min burgh-haamstede-zandvoort 2 uur ;D
|
|
|
STASI_C
Gast
|
Beverwijk - Wijk aan zee ik geloof 5 minuten. %@! %proost% %proost%
|
|
|
max

Logs: 0 | 3 uur
|
antwerpen - > Vrouwenpolder 45 mins antwerpen - > Neeltje jans 55 mins antwerpen - > Borselle 40 mins
(zonder te worden geflitst ! ) P)
|
|
|
vanl
Gast
|
5 á 10 minuten vanaf de Brouwersdam
|
|
|
mikejw

|
apeldoorn - slufter: 1:15 (beetje doorrijden wel!)
|
|
|
doedR
Gast
|
Utrecht - Oostvoorne/Slufter: ruim uurtje (61-90) Utrecht - Muiderberg: 30 minuten Utrecht - Wijk aan Zee: 55 minuten (snap trouwens ni hoe je in godsnaam van Nijmegen naar de kust ken komen op 1 joint en 1 koffie, maar dat zal wel aan mij liggen. Skip de koffie, rook meer joints.....  kom je stuk relaxter aan in ieder geval)
|
|
|
Flywoods

|
Hé Ikke, wat is er mis met Mirns ? Lauwersoog allah (akbar), da's geen tospot maar Mirns ??!!
|
|
|
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
|
heu weiland : 10 minuutjes met fiets,
brouwersdam/ouddorp/vrouwepolder tussen de 61-90
en als het dan meevalt rond het uur en een kwartier
|
|
|
Ondabeach

|
Die AA plas is dus echt een uitdaging. hahaha thanx!
|
|
|
Slis

|
Die AA plas is dus echt een uitdaging. hahaha thanx!
nou tja... ik weet niet is juist wel lachen beter en moeilijker kan je het niet leren  (kom ook uit zoetermeer, en woon er nog steeds)
|
|
|
kite pik
Gast
|
Hoogvliet---Slufter 20 min bij 120 km p.u. met een %proost% -> komen er nog meer kite gekken uit Hoogvliet??
gr.k,k
|
|
|
D1is

|
ik moet altijd alle die uren met Ikke in de auto zitten om evetjes het water op te kunnen. dus twee stickers  , trouwens haaanz, ik vond het wel knap wat je met je best 5 op donderdag deed!!! greeetz denis
|
|
|
(R)Ikke

|
Donderdag naar Horst, dat was leuk 3 uur heen en 3 uur terug, lang leven de file > 
|
|
|
|
Rotterdam-zuid=>Slufter,Oostvoorne,Grevelingendam 30 min, B'dam ietsie meer Maar in de winter rij ik 5x op en neer naar =>Zwitserland 8 uur zondagnacht ga ik weer %proost%
|
|
|
I love north
Gast
|
ik doe 25 min. om naar strand horst te gaan met de auto en met de fiets doe ik er handerhalf uur over. naar brouwersdam doe ik met de auto 2 uur over met de fiets ?????????. naar texel (de koog) doe ik een 2 en een halfuur over. en dan heb ik mijn favoriete spots in nederland genoemt.
vriendelijke groeten van thomas
|
|
|
Mati Mati
Gast
|
Pffff woon al 2 jaar in Naaldwijken rij nog altijd heen en weer naar auto playa!!! Deze zomer ook maar weer, en hopen dat ik dit jaar meer tijd heb , zodat ik volgend seizoen maar is voor de westlandse kust kan Boarden!!!!
|
|
|
Fabikees
Gast
|
a.s. dinsdag 6 uurtjes....hurghada... 8) .^
|
|
|
Paul

|
Ik woon aan het water met uitzicht op het kitestrand!! : Ongeveer 1 minuut lopen. Geweldig om dit eens te zeggen. Kitebeach Harderwijk En downwinders maken van Horst naar Huis... zwaar chill! Foto is gemaakt vanuit mijn slaapkamer en zie de dudes varen. Groet, Paul [verwijderd door de admin]
|
|
|
Tukker

|
Twintig seconden, maar dan moet ik wel stevig doorlopen en geen files op de trap naar de boulevard....:-)
|
|
|
Emiel

|
hilversum(fiets)-stichtse brug-80min hilversum(auto)-stichtse brug-20min hilversum-ijmuiden-50min hilversum-slufter-55min hilversum-wijk aan zee-55min hilversum-huizen(fiets)-70min hilversum-huizen(auto)-25min naja is wle duidelijk;)
|
|
|
.Chris.

|
Zee - 30 min. Binnenwater - 10 min.
|
|
|
fredje
Gast
|
antwerpen - > Vrouwenpolder 45 mins antwerpen - > Neeltje jans 55 mins antwerpen - > Borselle 40 mins
(zonder te worden geflitst ! ) P)
Oesterdam 25min. Brouwersdam 50min. Heej Max, vanwaar ben je dan??? Zit in Kapellen en doe er bijna even lang over... Alleen neeltje jans nooit geprobeerd...
|
|
|
D1is

|
soms krijg ik gewoon natte broekie van wat hier lees, 1 minutt lopen en zo, DOWNWINDERS NAAR HUIS!!!!!!!!!. NIET MEER NORMAAL, als het hard waait dan kan ik ook een keertje een downwinder naar huis maken, gewoon met de kite vliegen. 2 uur hangtime. 
|
|
|
(R)Ikke

|
>  >  Paul >  >  Jongens en meisjes, Ik vind dat mensen zoals Paul verplicht moeten worden 1 keer per week naar zee te fietsen met al hun kitestuff onder de arm. Hier word ik dus echt verdrietig van hoor  Hij kijkt uit zijn slaapkamer raam en ziet wat dudes varen  Maar ik heb slecht nieuws voor paul. Als het zomer is zijn de bomen helemaal dichtgegroeit ;D ;D ;D Alle gekheid op een stokje, ik ben echt heel blij voor Paul en helemaal niet blij voor mijzelf en natuurlijk Kiteee en Rookie. Maarja die 2 merken toch bijna niets van al dat reizen. Wat die doen is slapen slapen en nog eens slapen. Greetz @#$
|
|
|