ouddorp-rules
|
Dus: tot welke leeftijd kan je kitesurfen?
Volgens mij is er geen beperking! Alleen het zand tussen de wieltjes van de rollator lijkt mij wel vervelend!
|
|
|
pantoffelheld
Gast
|
Hey Rudolf, No limits!!! als je fysiek goed bent gewoon beginnen.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Je moet stoppen als je 43 jaar, 73 dagen, 8 uur, 22 minuten en 58 seconden oud bent.
|
|
|
|
Tom
|
De oudste kiter leeft ergens in scandinavie en die is 80 !!!!!!!!!! Hij doet da n wel geen hp's maartoch Als hij het kan kan iedereen het
|
|
|
WIMPIII
|
Ongelofelijk. Hij is er ook aardig van afgevallen. Kijk maar naar z'n pak. ;D Wat een held.
|
|
|
rocket man
|
Je moet stoppen als je 43 jaar, 73 dagen, 8 uur, 22 minuten en 58 seconden oud bent.
o sh*t, ík moet opschieten, k'heb nog maar 2 jaar, 23 dagen, 17 minuten 44 sec, nee 43 sec, 42 sec...
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Oudste wat ik heb meegemaakt was 61, hij deed het allemaal wat rustiger aan, hij maakte geen sprongen, tenzij per ongeluk.... maar hij deed het de hele dag door... 30 minutes, rustig langs de kant zitten genieten van de zon samen met zijn vrouw die daar rustig zat te breien voor haar klein kinderen.... moet wel heel eerlijk zeggen dat die vent al jaren een fanatieke surfer & windsurfer is... dus zijn conditie is echt super super goed....
|
|
|
Tom
|
|Ik heb het een keer op tv gezien van die ouwe knar.
|
|
|
ErikB
|
Ik hoop dat ik nog mega lang kan doorgaan met kiten wat een geweldige sport is dit toch. @#$
|
|
|
ceesjr
Gast
|
mijn opa en oma hangen ook fanatiek aan de kite mijn op is nu 83 laatst toen hij die kite loop hp lande kreeg hij zo'n adrenaline boost dat zijn pacemaker uit ritme ging was wat minder en mijn oma is 76 doet het iets rustiger aan last van d'r schouders door 313's oefenen.
die gast van in de 61 heb ik ook gezien woont in Tarifa in Duitsland is hij de surf held staat in alle magazines. hij woont daar op de camping het hele jaar door gefinancieerd door de duitse overheid omdat hij aantal jaar terug een moter ongeluk heeft gehad.
|
|
|
Tom
|
sow relaxt man kicke oma en opa heb jij dan
|
|
|
Gert-Jan
Gast
|
Noppe "mijn" oude zak woont in Houston.... ;-)
|
|
|
KiteDemon
|
Zolang je nog fysiek in staat bent om te cruizen, kan je doorgaan. Voor de rest zit het hem tussen de oren.
Die dude in dat scandinavische filmpje was zelfs over de 80 !!!! Dus hij is er het rond zijn 80ste nog mee begonnen. .^
Respect!!!
|
|
|
mathieu3
Gast
|
Wie is de oudste op dit forum????
|
|
|
BIG AIR
Gast
|
DAT BEN IK 37
.^
1 van mijn kite vrienden is 60 uit belgie !!!!!!!!!!!!!!! Geoon springen alles er op en er aan.
Robby Naish is toch 43
|
|
|
Haring Harrie.
Gast
|
Ik ben 45 jaar dus de oudste ??????????? Toch ??????????
Haring Harrie.
|
|
|
Roel W
|
Enkel op oudere leeftijd afstappen van men waist trapeze,lekker seat is iets beter voor de rug!! En met de pamper aan voor ongecontroleerd urineverlies(bij mij dan wel van de mega hoge sprongen)nog lekker relaxt ook,alleen hopen dat ie niet vol water loopt,zeewater wel te verstaan!!
|
|
|
rene!
|
wat een beul die vent!!
|
|
|
showerman
Gast
|
Toch ook al weer 44! ;D
|
|
|
rocket man
|
k'voel me als jonkie hier met m'n 41
|
|
|
~Dirk~
|
Toch ook al weer 44! ;D
Oud man, ik ben slechts bouwjaar 1962
|
|
|
|
Fe®®y
|
Dacht dat 37 beetje oud was om te beginnen maar met een pampertje kan ik er zo te zien nog wel ff tegen aan zie ik. bedankt mensen .^
|
|
|