Rutger
Founding Father
|
Mooi plan van de wallpaper. Dit lijkt me een uitdaging voor de de photoshop beulen onder ons. @#$
|
|
|
jeffrey
|
ziet er goed uit ik heb het gebruik als achter grond
|
|
|
WaZuP
|
ziet er mooi uit
|
|
|
Pieter!
|
Hé Arjan,
Leuk idee van de contest!
Ik maak er misschien nog wel een paar!
|
|
|
Jurrien
|
kmoet alleen nog actie foto's van mezelf hebben @#$
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
kan je een link geven van die radio? weet ik waarvoor ik mee doe tot wanneer kan ik inzenden? heb net voor 3 studiepunten een photoshop cursus gedaan. en moet nog een eindproject maken om de studiepunten te incaserren. dus dit lijkt me wel wat
|
|
|
Joren
|
Ik doe mee, mag het ook een bewegende zijn (kan je als het goed is op je pc instellen)?
|
|
|
Japairman
|
Hey Arjan wanneer komt die kitehigh muts nou?
Die zou nu wel van pas komen.
Verder wederom een goed plan(om maar ff ontopic te blijven ;D )
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Joost.... je kan inzenden tot 19 maart. Het zou tof zijn als je mee zou doen, al moet je je niet blind staren op de Bolle radio. Het is maar een gadget he. .^ Dat neemt niet weg dat hoe meer inzendingen er zijn des te beter. (Ben zelf ook aan een nieuwe wallpaper toe) :-X
P.S. Jap er zit genoeg in de planning. We hopen dat het lukt dus nog even geduld.
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
nee maar tis altijd leuk te weten wat je kan winnen. nog 1 vraagje: kan ik het logo op groot formaat krijgen. liefst gewoon 1024*768. of ergens in die richting
|
|
|
slufterhufters.com
|
tjee, een pic van vorig jaar winter met de X3 op da slufter.
|
|
|
Joris
|
yey weer een contest Hoop dat er het een en ander aan 1280*1024 tussen zit anders heb ik er weinig aan.
|
|
|
Steph
|
Hmm 1280x1024 is geen 4:3. Dan vervormt je monitor toch je graphics? Ik gebruikte altijd 1280x960 op m'n 19inch... Maar 800x600 is wel een beetje passe idd. Het moet wel een hele mooi plaatje worden wil ik m'n Wipika chick vervangen op de desktop
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Zijn er al mensen die wat in elkaar hebben gezet? :-X
|
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
heb het nu nog beetje druk. maar heb donderdag en vrijdag weer vrij van me studie.
|
|
|
Joren
|
Ik heb het helaas ook erg druk, ik ben op dit moment (bijna full-time) desinger van Catapult, daarom worden het Samurai boardje, de Chopper-kite en de nieuwe 2005 site ook zo supergaaf...
|
|
|
Lord of the Boards
|
Zijn er al mensen die wat in elkaar hebben gezet? :-X
Ik ben al even aan het knutselen geweest. Hij is 1024 X 768, dus ik hoop dat je er wat aan hebt................. Ik heb hem opgestuurd, dus binnenkort zal ie wel online komen denk ik.
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Ok gasten, meld er even bij of hij al online voor de inleverdatum. Vanavond zal ik de ingeleverde met toestemming plaatsen.
Ben benieuwd.
Arjan
|
|
|
joost86(gast)
Gast
|
gewoon plaatsen haalt het niveau omhoog. en geeft andere misschien inspiratie. tenminste das mijn mening
|
|
|
Lord of the Boards
|
Gewoon allemaal plaatsen. Maak er anders een aparte topic van. En gewoon de inleverdatum erbij zetten. Dan kun je ook nog kijken wie er van iemand iets gejat heeft .^
Zet die van mij er maar op in ieder geval.
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Vet hoor mannen. We zullen zien. ???
|
|
|
Pieter!
|
Die van mij mag je ook gewoon online plaatsen hoor..
|
|
|
Noud
Geen avatar
|
Kan er iemand het EPS bestand van het logo even online zetten? (a.i. mag ook natuurlijk)
|
|
|