Noud
Geen avatar
|
Ja, da's een vector-file. Wel zo handig lijkt me.
|
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Sterk bezig gasten. .^ Zijn er nog meer mensen bezig? 8)
|
|
|
Noud
Geen avatar
|
Ja, ik! Zit alleen nog te wachten op een vector-file van 't logo. Kun je dat even online zetten of naar me mailen??
|
|
|
|
Lord of the Boards
|
Hier mijn knutselwerkje. Is kleiner dan het origineel, anders kon ik het niet plaatsen. Origineel is 1024 X 768.
[verwijderd door de admin]
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
haal dat geteknde mannetje weg. heb je veel ste veel uitgerekt. ziet er niet meer moooi uit.
|
|
|
antonius
Gast
|
doe het niet na maar kan mooier toch!!!!!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
gaat ook ff voor bob de bouwerin spelen
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
en morgen.. is er weer een dag
|
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ben ook maar ff aan het knutsellen geslagen deze en deze
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Er zitten al hele mooie dingen tussen zeg. Wat mij alleen opvalt is dat de meeste met hetzelfde concept komen. Why is that? ???
|
|
|
R.
Gast
|
Joost, die tweede ziet er wel zeer mooi uit zeg.
Rutger, zie niet echt een grote overéénkomst.. Enkel dat er met plaatjes word gewerkt om een achtergrond.
|
|
|
~Arjan
Founding Father
|
Onwijs gaaf allemaal, respect hoor.. Vooral die onderste van Joost vind ik gaaf. 8) Alleen mis ik daar het KiteHigh logo nog ;D. Komt dat er nog bij?
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ja zag ik net ook. klein foutje. zal ik nog wel verbeteren
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
gaat nog meer knutselen!
* ja pap.. best wel
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
verbeteringetjes aangebracht. ff paar plaatjes vervangen. plaatje andersom gedaan, hierdoor is het links wat rustiger op de plek waar de meeste mensen hun bureaublad icoontjes hebben. en natuurljk het kitehigh logo er bij gedaan
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
%@!
|
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
maak hem zo op goed formaat... =P moet nu eerst me kamer opruimen!
|
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Hey KiteHigh...! Ik ben bang dat ik deze keer niet mee kan doen aangezien ik het smoor druk heb met andere design klusjes... ... mocht ik tóch nog tijd vinden dan ga ik ook nog ff lekker aan de slag... ! iig iedereen succes gewenst. Ik zie dat R. al behoorlijk vette dingen maakt! keep 'm coming! Ciao! Cas
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
Wat voorn design klusjes ? %@!
|
|
|