Smeagol
|
vet cool...!!! 'k Zou alleen het tekstblok weglaten en die schaduw op z'n wang wegklonen...maar verder...GOED BEZIG meid...!!! .^ .^ .^ 8) 8) 8) 8) .^ .^ .^
|
|
|
ShiftyMcBean
Gast
|
Dat klopt Kitebabe, ik heb samen met een goede vriend het internetbedrijf mediaCT webinterieur. Ik heb in het verleden de huidige header van deze site ontworpen (was toen ook een wedstrijd). Het is leuk om met z'n allen KiteHigh beter en beter te maken dus iedereen meedoen 8) Suc6 met designen Kitebabe, R en de rest. Dit wordt vast weer een succes! Misschien da'k nog mee doe %proost% Groet, Cas
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
en nou maar hopen dat cas het druk heeft de komende tijd
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
en nou maar hopen dat cas het druk heeft de komende tijd hahaha! idd, Joren heeft het ook heel druk *blijheid* maar Thnx voor de complimentjes :-[
|
|
|
Friederike
|
Tadaaaaa ! %@!
[verwijderd door de admin]
|
|
|
Friederike
|
oeps...beetje te groot formaat !!! hahahaha ;D
|
|
|
Friederike
|
...en de orginelen zijn scherper by the way...
|
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
je moet ze ff anders opslaan want dit ziet er niet uit ^ dus ik hoop de scherpe versie binnenkort te zien .^
|
|
|
Friederike
|
je moet ze ff anders opslaan want dit ziet er niet uit ^ dus ik hoop de scherpe versie binnenkort te zien .^ Wordt aan gewerkt nu ! inderdaad...dit kan je niet echt een mooie presentatie noemen.. ;-)
|
|
|
Tom
|
verbeteringetjes aangebracht. ff paar plaatjes vervangen. plaatje andersom gedaan, hierdoor is het links wat rustiger op de plek waar de meeste mensen hun bureaublad icoontjes hebben. en natuurljk het kitehigh logo er bij gedaan Ik vind dit toch wel een hele strakke die gaat bij mij thuis ff op the background die surfbabe moet ook maar is een keer ruimte maken!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
sta ik al bij iemand op de background ?
|
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
... mijn wallpapers ..... pa... *grmbl
|
|
|
|
|
R.
Gast
|
Misschien achtergrond erin zetten?
Even even de schadow opacity wat lager zetten.
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
ik vind het niet echt een wallpaper, het vormt niet een geheel. en daardoor te druk. met een achtergrond word dit misschien beter. maak er een fotoalbum van of een prikbord met vakantiefoto's ofzo. en wat R. ook al zegt, schaduw is te donker. dus ff opacity idd verlagen oh en ik zie dat bij de rechterbovenhoek, van het plaatje links onder, een beetje een rare schaduw geeft op het plaatje dat eronder ligt maar ziet er voor de rest opzich goed uit hoor .^ %@!
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
* ik ben out of ideeën .. écht klote..
ik had het vanmiddag op me stage ook al.. kheb 20 van die grafische boekjes door zitten bladeren..
men hoofd is nog leger dan dat ik al dacht!
|
|
|
Joost
|
Ik werd via msn door regtur aangehouden ben jij joost86 want jij kan zo goed photoshoppen. Nou dacht ik ben niet joost86 gewoon ~Joost~ maar goed. Dit trok ik me wel aan dus heb ook maar een wallpaper gemaakt even snel want heb hier helemaal geen tijd voor anders was locaties wel aan de beurt. Komt ie dus even ook via deze link te bekijken. http://student-bkv.hku.nl/~joost/wallpaper-White.gifAls ie overigens aanslaat dan kan die beter gemaakt worden minder pixels etc. [verwijderd door de admin]
|
|
|
Joost--
Geen avatar
|
je naam lijkt verdacht veel op de mijne. maar goed. ziet er op zich wel mooi uit maar het logo van kitehigh er in lijkt me toch mooier. verder zie ik dat het wat onscherp is, maar zoals je zelf zegt dat kan je verbeter, je hebt het duidelijk lkkr klein opgeslagen. want 60kb is niet veel voor wallpaper ik zou graag de scherpe versie zien
|
|
|
Joost
|
Haha ga er weer tijd in steken als deze aanslaat bij de mensen. .^ Okay het logo doe ik er nog wel in %@! maar verder voor nu is het goed. Is gewoon een mooi voorbeeld van hoe het ook kan dan inplaats zo veel mogelijk plaatjes van kitesurfers erin te pompen @#$ LTRZZ
|
|
|
wendy
Gast
|
heee ik had ook maar 1 kiter drop =P
*wendy ... *kitebabe ;D
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
@#$ ik hoop dattie beetje scherp erop komt @#$ ps... zeg even als die bij iemand op de achtergrond mag.. dan is me dag weer goeii %@!
|
|
|