Nic
Gast
|
Ik zeker!!!
Als de wind en temp zo blijven!!
8)
|
|
|
|
Beul
Gast
|
Brouwersdam, goed idee!! Hoe zit het met het tij? Misschien nog hoog water 8) 8) 8)
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga voor ouddorp uur of 11:00 ikke daar benne......
|
|
|
KiteKoe®t
|
Waarschijnlijk wel hoor! 't wordt een mooi dagje... Hopen dat het nog blijft sneeuwen trouwens vannacht...
|
|
|
Beul
Gast
|
12 uur mooie tijd, denk dat ik wel op de brouwersdam ben. Oudoorp of Brouwersdam laat even weten. %proost%
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Cu rond 11:00 @ Ouddorp! Het wordt wel wat lijkt het.... Ik ga voor ouddorp uur of 11:00 ikke daar benne......
|
|
|
dimitri
Gast
|
alex en ik hebben zitten denken aan de slutah
nog mensen in voor de sluftah
|
|
|
slufterhufters.com
|
succes met je slufter... leuk met NO.
ben dan ook op ouddorp, langedijk.
|
|
|
xray
|
Bikkels, morgen nog een laatste x snowkiten...
|
|
|
Sock
|
Yo Dimitri, denk dat ik er morgen ook bij ben. Er staat hier een fles wodka met mijn naam erop, bel morgen even dan weet mijn hoofd of er gebeuld wordt morgen of niet.
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
See you all at Ouddorp.....komt Ome BOB ook nog?
|
|
|
Naish........what else???
|
Ben net een week ziek geweest en eigenlijk nog een beetje en kan mijn collega's maandag niet in de steek laten! Voel ik me goed morgenochtend dan kom ik!
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Wie gaan er nu nog allemaal? Tis wel koud hoor..... ???
|
|
|
KiteDemon
|
De wind ziet er wel ok uit en de temp valt ook wel mee.........maar ik heb met mijn stomme kop beloofd dat we vandaag naar een nieuwe bank zouden kijken!!! > > > .....daar kom ik niet meer onderuit..
|
|
|
dimitri
Gast
|
HA das nou ku.
|
|
|
Tomislav
Geen avatar
|
Beterschap Bob! Eerder deze week was ik ook ziek, zou dat iets met kiten kunnen hebben :-) Ben net een week ziek geweest en eigenlijk nog een beetje en kan mijn collega's maandag niet in de steek laten! Voel ik me goed morgenochtend dan kom ik!
|
|
|
|
Bazmark
|
O ja rond 1500 uur schijnt het te gaan waaien!
|
|
|
KiteDemon
|
10 knopen op het moment bij hoek van holland........ Vraag mij af of er iemand nog lekker vaart.
|
|
|
Sock
|
Aaahh lekker sneeuw!! BBrrr..... :-[
Toch een goed idee om lekker thuis te blijven vandaag .^
Zijn er nog helden die het geprobeerd hebben??
|
|
|
Joren
|
Ja, eindelijk weer eens gekiteboard, op de grevelingendam, helaas wat weinig wind maar af en toe zat er een lekkere vlaag tussen.
|
|
|
Alex.....
Gast
|
toch maar weer een beetje aan het snowkiten geweest 8) 8) 8) 8)
met Dimitri, fab en ikkuh .^
[verwijderd door de admin]
|
|
|