WaZuP
|
Ik neem wel weer een vlag mee maar ik kan geen mast menemen is er iemand die een oude windsurf mast heeft of mee kan nemen?
|
|
|
plaaggeest
|
ik heb nog wel een ouwe windsurf mast liggen.
|
|
|
|
Roel W
|
Ah ok dan kan ik wel komen,goed Arjan! .^
|
|
|
Tom
|
war voor vlag wou je eraan hangen dan
|
|
|
rutgerx4
Gast
|
de kitehigh vlag !
|
|
|
Bnnnnnnnn
Gast
|
beter....twee is niet alleen--->iedereen daarheen.. veel wind meteen
|
|
|
|
Joost
|
He man dan ben ik jarig 24 april!!! %@! Dan wordt ik al weer 23 jaartjes oud . Dubbel feest dus want wil wel komen %proost%
|
|
|
~nick~
Gast
|
de brouwerdam is the place too be !!!!!!!!! ik ben er bij
|
|
|
Flakkee-John
|
moet waarschijnlijk 1 van de 2 dagen werken. Misschien een idee om een generator mee te nemen voor eventueel muziek?
@#$ @#$ %@! %@!
|
|
|
zagy
|
natuurlijk ook de ultieme kans om een fly cat custom uit te proberen! Er is nu helaas maar een borad beschikbaar, maar wil iemand daarna of daarvoor nog testen, het kan altijd!
|
|
|
TimT
Gast
|
Ik wil wel een noard testen ben benieuwd hoe de shapes van Ovidio varen @#$
|
|
|
WaZuP
|
Maar kan een van jullie 2 een mast menem? Allebij volgens mij geen auto en zo'n ding is erg groot schuif je ook niet in een normale auto maar goed zou erg tof zijn als jullie er een mee kunnen nemen dan kan ik mijn vlag erop gooien.
En hoe dik zijn die masten want mijn slurf in de vlag is ongeveer 7 cm doorsnede.
thanks
|
|
|
Kitebabe_89
Gast
|
das best niks.. in dat weekend vier ik me verjaardag.. hé.. maar als ik heen ga.. krijg ik dan een extra grote verjaardag ? :
|
|
|
Joost
|
Gezellig wendy vieren we allebei onze verjaardag op het strand. (krijgen we misschien wel een kitehigh hoody) YEAH
|
|
|
Kuifje
|
Wordt er nog iets gezelligs voor de %@! kids en moeders georganiseerd? Vorig jaar was het erg koud maar wel gezellig, de kids en wij hebben ons zeker vermaakt, maar het zou zeker leuk zijn als er dit jaar wat meer kinderen en partners meekomen!!!! Zijn de hotdogs ook weer aanwezig?? Wil best wat regelen hoor voor de kids maar dan wil ik wel van te voren weten wat ongeveer de opkomst is. Jill kom je ook mee? %@! Vind Bjodie erg gezellig .^ Magda www.knutselclubje.nl[verwijderd door de admin]
|
|
|
plaaggeest
|
aan tim t ik heb nog wel een mast liggen een 2 delige die gooi ik zo in de auto. alleen deze gebruik ik nog wel. ik wil um best meenemen zolang die heel blijft haha en ik heb ook nog ouwe mast liggen maar die moet je allemaal weer op de auto binden. de mast is ongeveer 5 a 6 cm dacht ik
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Ha,
Het lijkt mij erg gezellig %proost%. Hoop alleen dat het de 23e wordt dan kan ik waarschijnlijk wel. Ef vrij regelen. Maar dat zien we wel. Misschien is een hele grote barbecue een strak plan. 8)
Greetz Ben
|
|
|
denniSS fuel
Gast
|
JUISSSSSSSSSST.
|
|
|
zagy
|
Ik wil wel een noard testen ben benieuwd hoe de shapes van Ovidio varen @#$
ze varen super, die boardjes van ovidio. maar try it yourself\
|
|
|
Rutger II
|
Yeah mn zelfbouw is dan ook af @#$ %@!
|
|
|
Engel
|
Goed idee. Da's meteen een goede aanleiding om Brouwersdam eens uit te proberen. 8)
|
|
|
Joren
|
Dan zal ik ervoor zorgen dat de nieuwe Catapult Samurai getest kan worden...
|
|
|