|
fuck gravity
|
op de brouwersdam was het ook zeer goed te doen gister heb echt een superdag gehad
|
|
|
ouddorp-rules
|
-> Hee, was jij die jongen die tekeer ging met die R5 12mtr! @#$ %@! 8) @#$ %@! 8) %proost% %proost%
|
|
|
|
Mitchel_12000
|
hmm, IJmuiden gaat redelijk snel omhoog. Vandaag was het er al 5,3 gr/C . Gaat de goeie kant op .^
|
|
|
Pitbul
Gast
|
Ja gaat de goede kant op maar het is nog erg koud. Maar van de kouw voel je niet veel meer als het lekker gaat.
|
|
|
|
Tom
|
ik hou het zelfs lang uit in me zomer pakkie! gewoon niet teveel op je bek gaan en redelijke easy varen (dus geen hp's oefenen!!!) dan gaat het beeest
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Weet iemand een adresje om de watertempartuur van het binnenwater te checken?! (Horst?)
|
|
|
|
Hattori Hanzo
|
ik kan het nergens vinden ... Gewoon gaan en al wil je het echt percee weten een thermometer in het water flikkeren. lekker makkelijk en snel kan ook natuurlijk......! hehehehehehe!
|
|
|
Tom
|
En trouwens lekker boeiend om te weten hoe koud het is, of het nou 4 of 6 graden is, beide verdomd KOUD !!!! t zal wel iets warmer zijn bij horst graadje of 6 maar dat verschil merk je tog amper
|
|
|
Hattori Hanzo
|
binnenwater is toch altijd een stuk kouder als zeewater?!
|
|
|
job
Geen avatar
|
Geen idee. vandaag goed kunnen varen zonder muts en handschoenen @#$
|
|
|
|
Jurrien
|
5mm pak aan schoentjes aan een emmer vaseline mee ;D gaat goed komen ???
|
|
|
Tom
|
vaseline ? .... ??? :-X
|
|
|
|
Jurrien
|
vaseline ? .... ??? :-X
jah houd je warmte vast ofzo
|
|
|
Ricardo
|
Als het nou ff 5 weken zo warm blijft dan komt het allemaal wel goed deze zomer
|
|
|
Bazmark
|
Als je in zeeland woont kan je op omroep zeeland kijken! daar staan op teletekst alle watertemperaturen van de zeeuwse wateren enne... er gaat toch niets boven de zeeuwse wateren 8)
|
|
|
Tom
|
Neh de westlandse kust !!
|
|
|