FRans qxl
|
Allerwaarschijnlijkheid autostrand. Ben er rond 11:00.
Tot morgen
|
|
|
Ondabeach
|
Okay dan op het auto(loze)strand!
Tot morgen
|
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Ikke pas rond 14.00... ^ Hoop dat de wind tot 18.00 blijft staan. lijkt nu nog onzeker ^
|
|
|
Robbert
Gast
|
Slufter it will be (10:30)
|
|
|
KiteDemon
|
Moet jij niet werken Robbert ->
|
|
|
Ondabeach
|
Het wordt wel rustig zo op autoplaya. Volgende keer kom ik zekers eff kijken op Slufter. Ben rond 11.00 uur op autoplaya
|
|
|
|
|
|
Faap
Gast
|
Slufterrrrrr...10.30
|
|
|
JTP_Joost
|
nu aan het inpakken zie jullie zo guys!
|
|
|
JTP_Joost
|
wat een dag was het mensen!!!! perfecte wind om die torch 12 is echt uit te testen, en bob zijn nieuwe raven!!!!! was voor mij tot nu toe de beste sessie van het jaar! wel beetje koud maar dat was dan ook het enige!
SUPER dus
|
|
|
Bazmark
|
Gevaren met een 12?? Ik was op de brouwersdam daar was het 7/8 bft en had ik al moeite genoeg met m'n amp 5.5 meter!!
|
|
|
JTP_Joost
|
tsja, ik weet het ook niet... zo ontiegelijk veel zou het toch niet hebben gescheeld denk ik...
|
|
|
Erik Verhe1j
|
heheh nou ik was om 3 uur op de slufter.. Wat een "zeer vervelende" wind hehe.. ! en niet echt lekker hard genoeg voor 12. Vervolgens nog regen gehad ook.. conclusie: Slechtste sessie van het jaar! Woensdag was beter..
Greetz
|
|
|
Faap
Gast
|
Gevaren met een 12?? Ik was op de brouwersdam daar was het 7/8 bft en had ik al moeite genoeg met m'n amp 5.5 meter!!
Robbert en ik begonnen rond 10.45 zelfs met een 16 en 15, na half uurtje toch maar de 12 en 11 gepakt. Bleek terecht want de wind trok flink aan.Helaas erg vlagerig hard.Woensdag was gewoon een TOPDAG, we zijn nu al 'verpest' ;-)
|
|
|
KiteDemon
|
Woensdag verwendag..... Yep....dat was echt te lekker .^
|
|
|
JTP_Joost
|
woensdag zat ik zelf op een klote spot wegens slecht vervoer... maar vanaf 11 uur waaide het zeker wel even lekker op slufter. rond half 3 was het helaas over met de pret en besloot ik zelf maar naar huis te gaan. je was dus iets te laat denk ik erik!
|
|
|
Erik Verhe1j
|
heheh ja idd.. MAar aan de andere kant.. ik mag niet zeuren.
Deze week heb ik 4 x gekite heheh!
Greetz
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
In het begin van de middag was het top op de slufter. Stond lekker overpowered met mijn x4 12. Daarna zakte de wind in. Wel top dag!!
|
|
|
|
|
Ondabeach
|
Ik ben vanwege de mist in de ochtend van autoplaya naar Brouwersdam gereden. Echt top gevaren daar.
|
|
|