5th met maui magic, nu met fotos

rocket man

April 22, 2005, 10:00:39
edit2Rapporteer  
Ik vaar met een safety van Maui Magic en heb mijn bar voorzien van een 5th. In tegenstelling tot naish en north, waar de loop opent als je de safety trekt, blijft bij Maui de loop op de haak van de trapeze. Ik kan dus het gelijderingetje van de 5th niet op de loop zetten, omdat dan de 5de aan de chickenloop blijft hangen als je de tweede safety (laten gaan van je kite) moet trekken.

Iemand een idee ?
janjo
Gast
Antwoord #1 April 22, 2005, 13:19:47
edit2Rapporteer  
Hey Rocket man

Als jij de vijfde lijn vast op je loopje zet en je terkt aan de safety dan zit je vijfde lijn aan je loopje vast en dan zal de kite gewoon op zijn rug vallen.
Waar je even op moet letten is dat je de vijfde lijn goed laat leiden langs je depower lijn depower strap en zo naar boven.
Als je de vijfde lijn door het metalen oogje haalt en er een balletje achter zet kan je de vijfde lijn wel aantrekken maar kan hij niet naar boven of los gaan.

Als dit allemaal niet duidelijk is mail mijdan even
jonkerfunsports@hotmail.com

Mazzel.
Marcel~

Logs: 0 | 281 uur
Antwoord #2 April 22, 2005, 19:38:14
edit2Rapporteer  
Probleem is dat ie zijn kiteleash niet meer kan lozen... blijft immers achter dat ringetje hangen en dat zit weer vast aan het loopje. Jen moet dus gewoon gen ringetje gebruiken of het ringetje net nog op het depowerkoord zetten, net boven je release van het loopje... .^
Naish........what else???

Antwoord #3 April 22, 2005, 20:37:51
edit2Rapporteer  
wat marcel zegt klopt. bevestig het geleiderringetje in ieder geval op het gedeelte wat weg schiet en bij voorkeur op een positie zo dicht mogelijk bij je, bijv bij het lusje waar de pin van je QR in gaat!
rocket man

Antwoord #4 April 25, 2005, 13:57:03
edit2Rapporteer  
heb de oplossing gevonden:

ik heb een klein schakeltje uit de zeilsport in het lusje van de achtknoop boven de releasepin
bevestigt, heb het ook al getest en werkt prima. K'zal nog een foto plaatsen
rocket man

Antwoord #5 April 26, 2005, 12:22:46
edit2Rapporteer  
en hier dan fotos...

dus niet, de bestanden zijn te groot Sad

Upload de foto`s dan ff op een andere server of bepaalde site`s die dat kunnen zoek even rond! .. Edit Marc
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #6 April 26, 2005, 19:15:44
edit2Rapporteer  
Even in paint iets verkleinen. Kun je ze hier gewoon posten.
rocket man

Antwoord #7 April 27, 2005, 09:50:47
edit2Rapporteer  
thx leander

[verwijderd door de admin]
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 April 27, 2005, 10:13:08
edit2Rapporteer  
He, dat ziet er goed uit, dat is misschien ook wel een oplossing voor mijn loopje. Ik heb een X4 bar om laten bouwen en het zit nu vast met een tie rap (ofzo), maar die veschuift steeds. Dit is een goede oplossing.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.